• xavier
    11.1k
    Dinamo mu je "u krvi" i navija za Barcelonu :smirk:
  • Neki tip
    19k
    pa ko tebi.. Dinamo ti je u krvi, al navijaš za Man United :joke:
  • Navijač Dinama
    7.3k
    zaboravio je napomenut i Sesvete :rofl: :cool:
  • xavier
    11.1k


    Ja u principu za to ne koristim izraz "navijati" niti sam ikad bio član Uniteda ili tako nešto.
  • mniokl
    254
    Nisam znao da on navija za Dinamo,odmah sam mu oprostio loše tekme u grupi velikih natjecanja.
  • Neki tip
    19k
    ma znam, zajebavam se. :wink: al čisto sumnjam da Alilović išta više od toga "navija" za Barcu. Ili da je njihov član. :smile:
  • r1oma
    1.5k
    z8vjpsfp5fz0awxb.jpg

    Fokus na majicu :grin:
  • dELMINIUM
    16
    Zanimljivo je kako dosta ljudi iz akademske zajednice aktivno prati Dinamo. Budući da se konstantno vuku paralele između navijanja i obrazovanja ovo je zanimljiv podatak. Osobno sam bio student kod dva profesora koje sam redovno susretao na utakmicama.
  • Neki tip
    19k
    ima nešto intelektualnog snobizma u akademskoj zajednici pa tako i gledanja nogometa i nogometnih navijača (fanova u širem smislu) svisoka, ali u principu - tko je nogomet volio i za Dinamo navijao prije titule doktora znanosti i mjesta na nekom od fakulteta, taj nit je zanimanje za nogomet niti ljubav prema Dinamu izgubio zbog tih par kratica pred imenom.
  • luftwaffe
    645
    Peter Ike
    Nekada je ime Dinamo po svem komunističkom svijetu bilo znak zaludjele utopističke ideologije. Ali milijuni Hrvata u tom imenu otkriše sinonim hrvatstva jer su brojni ginuli i bivali progonjeni radi tog znaka. I promijeni se, postade nešto sveto, drago i hrvatsko.