• db-izbjeglica
    16.1k
    Danas dok sam čekao u koloni na obilaznici, pogledam oko sebe i skužim da sam okružen šleperima, mahom stranih registracija.

    Ne znam, možda sam ja lud...ali zar ne bi bilo normalno to malo regulirati da bi smanjili prometne gužve u zagrebu za vrijeme najvećih gužvi?

    Recimo, zabrani se ulazak teretnjacima na obilaznicu u periodu od 07:00h do 09:00h i u periodu između 15:00h i 17:00h.

    Nek si izorganiziraju put, ako putuješ kamionom iz ili prema rumunjskoj, turskoj, bugarskoj, srbiji, poljskoj, italiji... ne bi trebalo biti pretjerano teško izbjeći zagreb u ta 4 sata, od 24 koliko ima dan.

    Ovo sa gužvama postaje neizdrživo...
  • Jaro
    8k
    obilaznica je sagradjena 1977-1979 te je tada prvenstveno bila to sto joj ime kaze - obliaznica, da tranzit ne ulazi u grad. Danas, 45 godina kasnije je standardna gradska prometnica i zapravo barem vec 10ak godina trazi svoju obilaznicu, tj prometnicu koja bi spojila 3 kraka autoceste bez spajanja na zagrebacke ceste (i one zagrebacke zupanije) - ovako sav tranzit (sjever-jug, Istok-zapad i sve kombinacije) MORA proci kroz Zagreb jer obilaznica je sad u praksi gradska prometnica i vec evo 45 godina se nista ne radi dok razne hridi dobijaju ili im se planira izgradnja mostova.
  • mali M
    5.8k
    ovo si super rekao. To više nema veze sa "obilaznicom". Grad se toliko proširio da je ljudi koriste kao standardnu cestu, a ne "obilaznicu". Možda da ko emirati napravimo "na kat" pa nek se oni koji idu dalje voze gore, a doljnji dio za isključivanje u grad. Naravno na djelovima gdje nastaje problem..
  • jedan u nizu
    9.6k
    Recimo, zabrani se ulazak teretnjacima na obilaznicu u periodu od 07:00h do 09:00h i u periodu između 15:00h i 17:00h.db-izbjeglica

    ne mozes bas zabraniti prometovanje kada nemas alternativu. Pogotovo kada je to jako bitan pravac za povezivanje srednje i jugoistocne Europe.

    Cak mislim da bi bili veci problemi onda. Na dva sata zaustavis promet kamionima. Oni svi stoje na ulazu na obilaznicu (btw tu onda trebas napraviti ogromna odmorista). I onda ti se u ta dva sata skupi par stotina kamiona koji onda krenu. Zamisli onda tu prometnu guzvu.

    U planu je vec duze prosirenje na 3 trake. To se svako malo izvlaci iz ladica i prica o tome. Nadam se da cemo jednog dana to i docekati jer je to jedan od najbitnij prometnih projeekata u RH. Vjerujem da bi to solidno rasteretilo promet obilaznicom.
  • Jaro
    8k
    U planu je vec duze prosirenje na 3 trake. To se svako malo izvlaci iz ladica i prica o tome. Nadam se da cemo jednog dana to i docekati jer je to jedan od najbitnij prometnih projeekata u RH. Vjerujem da bi to solidno rasteretilo promet obilaznicom.jedan u nizu

    Ovaj projekt bi trajao X godina - za to vrijeme bi bio opci kaos- i u Zg prometu i u ovom srednja <-> JI Europa... Zato je jedino rjesenje gradnja novih krakova - Zapresic -> pa negdje iza Luckog, te IvanicGrad -> takodjer negdje iza Luckog. Lucko, Ivanja Reka i Zapresic ostaju ulazi/izlazi u Zg, a nema tranzita vise...
    Jbg, gradnja za danas ili cak za jucer je ono sto nas koci. Cuo sam da su ismijavali ekipu koja je tako odlucila kad se Avenija Dubrovnik gradila sa 3 trake u svakom smjeru - kao pa ko ce se po tome voziti?
  • db-izbjeglica
    16.1k
    ne mozes bas zabraniti prometovanje kada nemas alternativu. Pogotovo kada je to jako bitan pravac za povezivanje srednje i jugoistocne Europe.

    Cak mislim da bi bili veci problemi onda. Na dva sata zaustavis promet kamionima. Oni svi stoje na ulazu na obilaznicu (btw tu onda trebas napraviti ogromna odmorista). I onda ti se u ta dva sata skupi par stotina kamiona koji onda krenu. Zamisli onda tu prometnu guzvu.
    jedan u nizu

    Zašto ne bi mogli zabraniti pa i sad postoje određene restrikcije za kamione.

    Poanta je da se promet rasatereti u vrijeme najvećih gužvi, kad ogromna većina ljudi ide na posao. Van tog perioda gužve baš i nema...sa jednog na drugi kraj grada dođeš za 15-20 min.
    Makar probati nešto...ako bude gore, uvijek se može vratiti na staro.

    Brže je napraviti ugibališta od nove trake...
  • xavier
    12.1k
    Danas dok sam čekao u koloni na obilaznici, pogledam oko sebe i skužim da sam okružen šleperima, mahom stranih registracija.db-izbjeglica

    Obilaznicom redovito idem na posao. Ponedjeljkom mi u prosjeku treba 45 minuta, ostale dane 20-25 minuta. Isto tako, u povratku je više manje u redu od ponedjeljka do četvrtka, a u petak je opći kolaps. Uz to u povratku svaki dan postoji opasnost od sudara na Kosnici koji onda napravi kolonu i uzme dodatnih 15-20 minuta. Govorim naravno o tome hoće li sudar biti u trenutku kad se vraćaš pa da zapneš u koloni, a sudari su tamo inače svakodnevni.
  • puxigadjurdja
    1.9k

    strašna je ta razlika četvrtka i petka a nije ni sezona ni produženi vikend.
  • xavier
    12.1k


    Kad krene sezona, onda mi postane prihvatljivija opcija kroz grad gdje prometna gužva malo splasne dok je na obilaznici od 6. do 9. mjeseca konstantno gust promet.
  • puxigadjurdja
    1.9k

    Petke radim od doma u tom periodu ili se preko Stupnika, Lučkog kroz Botinec i Klaru nekako dovučem do Novog Zagreba. Duže traje ali se barem krećem.
  • xavier
    12.1k


    I ja u pravilu petkom od doma. Samo što nisam na tom potezu nego Sesvete - Buzin.
  • puxigadjurdja
    1.9k

    onda da, kroz grad jednostavnije.
  • NitkoBitan
    19.7k
    "U zonu bez automobila ulaz osobnim vozilima više neće moći biti moguć, kako bi Jarun bio sigurnije, zdravije i ugodnije okruženje za pješake - izletnike, bicikliste, rolere, aktivne sportaše i rekreativce", rekao je gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević.

    Nadam se da cemo iduce godine od Zagreba napravit zonu bez sektasa na vlasti. Osobno sam prelomio da glasam i za HDZ ako treba (ako njihov kandidat bude u drugom krugu u izborima za gradonacelnika) samo da se ovi maknu jer ih vise ne mogu gledat ni slusat.
  • Nolifer
    8.7k


    Ak krenem nekaj pisat, već će se isti odvjetnici javit u obranu dotičnog nesposobnog... Al mislim da je to isforsirana odluka. Možeš zaboravit na neke stvari, koje su bile tamo prije..

    Tak da jedino se slažem sa drugim djelom tvog komentara. :wink:
  • Krizy
    47.5k
    "U zonu bez automobila ulaz osobnim vozilima više neće moći biti mogućNitkoBitan

    https://www.zonadinamo.com/dashboard/entry/signin

    Ma može :razz:
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.