• Majki2111
    2.6k
    Ovo je tek 3. godina, a mislim ih završit svih 5. 3+2 sistem. O doktoraru ne razmišljam još daleko je to haha. Ja sam na FKIT-u, možda ti je poznat. Kod HNK faks i na Savskoj ispred SC. Zanima me tako fizika i kemija primjenjeno na sport i ostale stvari. Zato sam na smjeru inženjerstvo materijala.
  • Bosna86
    11.6k
    https://m.facebook.com/zeljineikone/
    Jedna preporuka za sve starije clanove ovoga foruma, a i za sve one koje vole nogomet... Vec dugo ih pratim i stvarno rade odlican posao.

    Ovo je jedan lijep nacin na koji bi se i nas klub mogao dodatno popularizirati u buducnosti, pogotovo za nas, poslijeratnu generaciju
  • Neki tip
    19.3k
    sam ti polako završavaj kak spada, pa se javi.. mislim da bih te mogao spojit s nekim ljudima kojima bi tvoja znanja i podrucja interesa bila vrlo zanimljiva i korisna. Ajd, da ne chatamo sad ovdje, sa Zone nikam ne idem, tak da ima vremena.. ;)

    Za FKiT naravno znam, ali kemija inače nije moj liebling. :)
  • cron1ck
    1.6k
    Ima mozda neki forumaš koji se razumijem u uređenje videa, trebam neki video napraviti za faksa pa ako ima netko voljan pomoci
  • Neki tip
    19.3k
    Nedavno je, ne znam na kojoj temi više, bilo riječi o (ne)čistoći Zagreba. Evo fotki otprije sat vremena, 10 min pješke od najužeg centra Brisela:

    4xahrqqfkbq4u7je.jpg

    he2o14bx8myksfaa.jpg
  • Bosna86
    11.6k
    Molenbeek ne pripada Europi, to je divljina
  • Neki tip
    19.3k
    da, ali ovo nije Molenbeek
  • BluePhone67
    3.3k
    74l3a1wtkap9kie3.jpg
    3gx22begn18rxwdh.jpg
    qu4rog5xg6sr99qi.jpg


    Do kraja tjedna primam naruđbe u inbox ukoliko netko zeli. Cijena 100 kn, postarina 15 kn za HR. Sav novac idu u daljnje ulaganje ZD.
  • Markelo
    2.5k
    u4ckigdttjxhyfqa.jpg
    Dinamo-Benfica najtrazeniji pojam na google u Hr u kategoriji sportski dogadanja, a 3 u najtrazenijim pojmovima opcenito u 2019-oj
  • Majki2111
    2.6k