• Boycie
    2.7k
    ekipa molba bez ovakvih upisa... nije trenutak.
  • DrawTube
    6.7k
    Treba uvesti nes da od 3 komentara svakog na ovu temu, 1 mora biti slika stadiona ili gradilista, sam tak možemo prevenirat spamanje
  • jedan u nizu
    12.9k
    Civilno koristenje bicikala nema veze sa amaterskim biciklizmom. Bicikl je sredstvo, kao i motika. Postoje natjecanja u oranju njive, jel to znaci da je jedan od najpopularnijih sportova na svijetu jer se milijuni ljudi bave oranjem?IvanKupres

samo da ovo odgovorim pa prestajem sa ovom pricom na temi stadiona.

Biciklizam nije pojam kojim se govori o koristenju bicikla kao prijevoznog sredstva.

Ako kazes da se netko bavi automobilizmom, da li znaci da se mi svi ovdje bavimo time jer svi vozimo automobil? Mislim da ne.

Mislio sam na amaterski biciklizam, ne kao koristenje bicikla kao prijevozno sredstvo, nego koristenje bicikla kao sredstvo za trening. Da li je to ful amaterski, jednostavno trosenje kalorija na jarunu, ili probijanje PR-a na nekim voznjama, ili penjanje na sljeme cestom, ili spustanje downhill i enduro stazama po Medvednici - nebitno.
    I dalje smatram da se BICIKLIZMOM amaterski bavi vise ljudi nego drugim sportovima (izuzevsi kosarke i nogometa gdje se hakla na svakom igralistu)
  • IvanKupres
    100
    I dalje smatram da se BICIKLIZMOM amaterski bavi vise ljudi nego drugim sportovima (izuzevsi kosarke i nogometa gdje se hakla na svakom igralistu)jedan u nizu

I 99.99% onih koji voze bicikl za skidanje kila ne zanima nikakav veledrom, i bitniji im je nogomet u životu.
  • vjeko1701
    14.2k
    I to što bi ja taj koncert park nazvao koncert park "Ivana Pavla 2" bi isto vjerojatno mnogima smetalovlatkomarkovic

Ovo ljeto: Death Metal Fest na koncertnom parku Ivana Pavla II
    Nastupaju: Cannibal Corpse, Morbid Angel, Dismember, Immolation, Carnage, Dying Fetus i Blood Incantation
  • emilperska
    10k