• NORTE
    16.9k
    evo da se samo neki lektor zaposli i da se malo više pazi kod ovih, na primjer, tipfelera - bit će već oke.Mladi Starac

    Znači zaposlenici kojima je posao da točno napišu i objave ime i prezime na vizualu i u copyju trebaju lektora?!

    Događa se to i drugdje da se razumijemo, ali mi moramo i tu biti ako ništa točni bez čestih grešaka, a isto tako i u ovom segmentu biti u skladu s vremenom pratiti i postati lider kao i klub.

    Stvarno ne želim pametovat, ali nije dinamo ustanova za zbrinjavanje da zaposlenici trebaju tečaj za naučiti kako se profesionalno radi.

    Ne treba tamo lektor nego trebaju počet odgovorno radit, za ovako veliki klub i toliku publiku.

    Preduvjet i opis posla u marketingu je biti točan.
    Nitko ne kaže da se pogreška ne može dogoditi, tko je radio takav posao vrlo vjerojatno ili sigurno ju je i napravio.

    Ovo nije pljuvanje nego kritika, govorim o osnovnim stvarima jer se često ponavljaju.

    U strategiju nastupa se ne bih miješao, to je druga strana priče.
  • Mladi Starac
    324
    pa lektor je legit osoba u svakom uredništvu, ne netko ko treba učiti druge.

    Zašto ne bi bio netko lektor u uredništvu revije?
    Davno sam novinario i u mojoj tadašnjoj redakciji smo imali lektora. Sve redakcije su imale nekog lektora koji je pregledava tekstove prije puštanja van.

    A pogotovo sada gdje se po svakojakim portalima i mrežama puštaju informacije, članci, natpisi...

    Radi se čisto o last minute provjeri.

    Preduvjet i opis posla u marketingu je biti točan.NORTE

    Svakako. Slažem se s tobom.
    Ali greška se može dogoditi uvijek. Pogotovo pod stresom da se nešto objavi u brzini ili da se bude prvi s nekom objavom.

    Nebitno sad "lektor"... to sam ovak iz glave sad predložio...

    Greške se događaju ali bude se sve to popeglalo. Treba se smo više paziti i bude sve to oke.
  • Nema zaleđa Mikića
    2.4k
    Kad je to bilo cca?Mladi Starac

    Sezona 22/23 cini mi se.
  • Mladi Starac
    324
    pa i ne tako davno. Strašno :D
  • Fantom
    182
    Sve sto vidite na socialu, u webshopu, sve sto je u ducanima, rade 3 osobe, 2 dizajnera i 1 videograf. Radi se po 12 sati zadnjih dva tjedna, ogroman je broj transfera, izlaze dresovi uskoro, radi se jos hrpa mercha. Sve se radi inhouse. Naravno da će se dogoditi grška. Ispričavam se ako ima nekih kojima je zbog naše pogreske slomljeno srce, trudimo se da ih nema koliko možemo. Vidim da ocekujete i video predstavljanja za svakog igrača, sorry i ja bi, ali ne stignemo.
  • Eduardo
    24.8k
    džabe ti se opravdavati, ljudi ne mare. Sutra ćeš čitati opet isto...

    Nego, hoće možda u shop uskoro stići kakvi novi modeli šilterica da pričekam ili da kupujem nešto random?
  • Fantom
    182
    Dolaze d štik, new era i castoreova.
  • jedan u nizu
    13.8k


    e sad si se zeznuo.

    Vise se ne tagira MV ili Haza, sada ide tag na fantoma i pitanje 'kad ce predstavljanje DDB ili RM'. :sweat:
  • Fantom
    182
    'kad ce predstavljanje DDB ili RM'. :sweat:jedan u nizu

    Pratimo SN :lol: znaju prije nas
  • Mali dioničar
    17.6k
    Sve sto vidite na socialu, u webshopu, sve sto je u ducanima, rade 3 osobe, 2 dizajnera i 1 videograf. Radi se po 12 sati zadnjih dva tjedna, ogroman je broj transfera, izlaze dresovi uskoro, radi se jos hrpa mercha. Sve se radi inhouse. Naravno da će se dogoditi grška. Ispričavam se ako ima nekih kojima je zbog naše pogreske slomljeno srce, trudimo se da ih nema koliko možemo. Vidim da ocekujete i video predstavljanja za svakog igrača, sorry i ja bi, ali ne stignemo.Fantom

    Hvala na poslu koji obavljate.

    Ljudi ovdje pišu polupismene postove prepune nelogičnosti i pravopisnih pogrešaka i štancaju sadržaj kao da imaju normu i istodobno seru zbog svake pogreške koju netko drugi napravi.

    Moje je (nepopularno) mišljenje da je prevelik pritisak na nogometne klubove sa marketinškim sadržajem pa i sa artiklima za prodaju i samim time čak i prevelika proizvodnja sadržaja od strane klubova.

    Klub može imati ne znam kakvu kampanju, ali ono što prvenstveno determinira njegovu uspješnost je teren.

    Po marketingu bi Hajduk bio serijski prvak Hrvatske. Spot povodom povratka/dolaska Perišića u Hajduk je pravo remek djelo, a sve ono što se u zbilji nakon toga dogodilo s Perišićevom karijerom je isto tako (očekivano) remek djelo u izvedbi Majstora s mora.

    Kod proizvodnje tzv mercha ja bih se vodio principom ne širokog asortimana, ali jako kvalitetnog i po dizajnu i po materijalu.

    Pa ne navijaju za Dinamo Jeff Bezosi da kupuju po 20 artikala prosječne cijene 50 eura godišnje.

    I uopće se ne bih opterećivao ekipom koja od kluba odnosno odjela za marketing traži DNA analizu svakog novog igrača i srcedrapateljne objave i zahvale za svakog igrača koji odlazi iz kluba.

    Svi koji vele da je marketing lošiji nego prije su isto tako nepismeni jer marketing jest “stavljanje nečega na market/tržište”, a Dinamo je po tom pitanju zabilježio rast i u segmentu članstva i u segmentu posjete na stadionu i u segmentu prodaje u shopu.

    O čemu vi kritičari pričate?

    Get a life.
  • Fantom
    182
    Kod proizvodnje tzv mercha ja bih se vodio principom ne širokog asortimana, ali jako kvalitetnog i po dizajnu i po materijalu.Mali dioničar

    Danas/sutra izbacujemo nesto, stvarno jako dobri materijali.
  • PetkoDaniOršaGol
    298
    Fantom, veliko hvala na svemu kaj delate. Od ranije sam upoznat s brojem ljudi koje si naveo pa zato i cijenim sve kaj je napravljeno. Nama je nacionalni sport kenjanje po nekom koji nešto pokušava, pa se nemojte oko toga uzrujavati. Želim tebi i ekipi svu sreću u daljnjem radu i da vam se uskoro pojača brojčano stanje.
  • NORTE
    16.9k
    Moje je (nepopularno) mišljenje da je prevelik pritisak na nogometne klubove sa marketinškim sadržajemMali dioničar

    Nije to nepopularno.
    Apsolutno si u pravu, jer dinamov core business nije online prodaja proizvoda.

    Možda neki imaju fikciju da bi svaki igrač trebao dobiti video predstavljanje ili farewell, ali vjerojatno nisu svjesni koliko je vremena i resursa potrebno za produkciju nečega kvalitetnog, uz ostali posao koji se radi.

    Imao sam sličnih zahtjeva od voditelja i kolega u svojoj firmi, starijih ljudi od mene, ne od novih generacija, al džabe im svako malo objašnjavat da su za više i bolje potrebna veća ulaganja i resursi.
  • deda
    37.9k
    Neki zaboravljaju i činjenicu da mi imamo pravi mali kolodvor ovog lipnja u svlačionici. Većini običnih kibica je to teško i pratiti.
  • don
    13.8k
    Radi se po 12 sati zadnjih dva tjedna, ogroman je broj transfera, izlaze dresovi uskoro, radi se jos hrpa mercha. Sve se radi inhouse. Naravno da će se dogoditi grška. IspričavamFantom

    normalno, to je ljudski. Samo šta se to ne događa samo u ovom trenutnom ludilu kako ga nazivaš već duže vrime.

    sorry i ja bi, ali ne stignemo.Fantom

    :lol: Ajde dobro

    jer marketing jest “stavljanje nečega na market/tržište”, a Dinamo je po tom pitanju zabilježio rast i u segmentu članstva i u segmentu posjete na stadionu i u segmentu prodaje u shopu.Mali dioničar

    valjda si pročita da se piše isključivo o društvenim mrežama a ne tome šta si napisa, čak su te stvari i pohvaljenje.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.