• BBBaranja
    3.6k
    Video predstavljanja Ogiware i Emrelija su mi ostali u sjećanju..
  • Paggini
    55.6k


    Povratnicki video Ademija je bio top
  • BBBaranja
    3.6k

    Iskreno da ti kažem toga se ne sjećam :chin:
  • hardek
    4.9k
    Od početka priprema nema nikakvog contenta vezanog za pripreme. Znam da će vjerovatno biti kada dečki odu u Sloveniju, al mislim da se može svaki dan objaviti par slika ili neki kratki video pogotovo sada kada je toliko novih igrača dovedeno. Šteta propuštene prilike
  • PetkoDaniOršaGol
    298
    Ne bih se složio. Društvene mreže i marketing su doživjeli procvat odkad su zapuhali ispravni vjetrovi. Stara garnitura nije bila ni blizu, a bilo je i horror trenutaka u prošlosti...
  • don
    13.8k
    brojke govore za sebe. Od dolaska novih ljudi u marketingu broj pratitelja na drustvenim mrezama je rastao vise nego inaceNitkoBitan

    osobno ne vidin neko povećanje pratitelja u većen broju, jer se uglavnom već duže vrimena vrtimo oko iste brojke.

    na što točno misliš, ako smijem pitati?Mladi Starac

    Jel imas neki primjer?Paggini

    sad su aktualni transferi, pa prvenstveno mislim na predstavljanja.
    Koliko se sićan, imali smo za transfere videe tih istih predstavljanja, a to je u današnjem svitu neizbježno šta se tiče predstavljanja novih igrača.
    Ne znan, previše mi izgleda klasično i baš san nedavno gleda da dosta manji klubovi imaju, po meni 5 puta bolje vođenje društvenih mreža, tajming objava i sve.
    Nekome možda nebitno, ali oni koji su usko povezani sa marketingom će skužit. Na primjer, nemaju mi nikakvog smisla objave u tijeku utakmice u kojoj je preostalo još 15/20/30 minuta sa opisom "Ajmoo Dinamo", prvenstveno jer takve objave imaju jako mali reach i bespotrebno se natrpava profil i onda bitnije stvari dođu manje do izražaja, a prije 15-20 minuta si objavia da je poluvrime. Ili kada u srid utakmice, dok gubimo, admin objavi random slike igrača sa terena uz par emojia... Ispada da uopće ne prati teren.

    dalje da ne spominjen ove gramatičke greške šta mi je toliko nerazumljivo da bi volia imat razgovor od 5 minuta sa ljudima koji vode to i da ih pitan na koji način se to dešava jer me ta stvar jako zanima. Pa radin za puno manju gledanost ljudi i svejedno 35 puta provjerin svako napisano slovo prije dovršavanja i jednostavno šanse da se tu dogodi gramatička greška su svedene na minimum. U redu je ako pogriješiš nekad, ljudski je. Ali nije normalno da ti se to konstantno dešava, šta na društvenim mrežam, šta po revijam. Jedino moguće objašnjenje je da ljudi koji to rade nisu 100% u poslu, ili jednostavno nisu za to. U oba slučaja je loše i nedovoljno i za dosta manje klubova od Dinama.
    A i video "opraštaja" za Petkovića, igrača koji je toliko da Dinamu mi je smišan. Iako, ovo je osobno razmišljanje pa nekome može i bit dosta.
    nakon toga, pressice trenera i igrača di nema prijenosa apsolutno nigdje, a onda moraš čekat dnovinare da izbače članke, a kad ih izbace u tom trenutku Dinamo objavi na yt pressicu koja ima 1k pregleda jer je svatko već sve vidia i pročita i jednostavno nema smisla za tim onda. Nije mi jasno da ne možeš otvorit Yt/Dinamo plus i upalit livestream i prinosit vlastitu pressicu. Pa tu nema nikakvog posla.

    a ima toga još, ovo je samo iz glave.

    edit: zaboravia san Dinamo plus aplikaciju koja je jedna od većih sramota Dinamovog marketinga, mislin da nema potrebe objašnjavat. Totalno beskorisna, pogotovo za one koji plaćaju mjesečnu pretplatu, a ne dobiješ ništa na njoj. Pa barem je izgasi i to je to.

    da ne pomislite da mislin da je sve loše, nije. Jer smo se jebački digli šta se tiče vannogometnih akvinosti i van društvenih mreža, ali da ovo gore ne funkcionira najbolje, ne funkcionira.
  • PetkoDaniOršaGol
    298
    Za dinamo+ aplikaciju se slažem.
  • Keyser Soze
    14.5k
    Svaka ti je na mjestu, klub dinamovog renomea mora imati bolji marketing i po meni marketing trebaju voditi ljudi koji su i prije tog posla stalno pohodili Maksimir jer oni puno bolje razumiju mentalitet i taj svijet od nekog tko je došao samo odraditi posao, a za Dinamo navija "onako".
  • fakin
    912
    ovaj video vinlofa pokazuje što znači kad imaš ljude koji znaju raditi svoj posao.
  • Nolifer
    11.7k
    I sada ljudi rade svoj posao. Najlakše samo sraćkati i istovarivati se po nekome
  • Mladi Starac
    325
    ok, slažem se sa nekim dijelovima koje navodiš.
    ali to se sve da popraviti. a vjerujem i da hoće...
    evo da se samo neki lektor zaposli i da se malo više pazi kod ovih, na primjer, tipfelera - bit će već oke.

    velim, samo moje mišljenje, ali mislim da top marketinški klub radi.
    i samo nek i dalje nastave ovim stopama. bude to sve dobro.

    ko i momčad :D
  • Dzoni
    1.5k
    Ziher će se povećat aktivnost na društvenim mrežama kad krenu utakmice, pripreme itd. Sad jednostavno ima malo događanja izuzev transfera pa je i malo materijala za objavljivanje. Tako je kod svih klubova manje više u sličnoj situaciji.
  • Nema zaleđa Mikića
    2.4k
    [img]http://inbound6724632972629086919.jpg

    Ovo je slika i prilika naseg marketinga prije.
  • Imamo Dinamo
    4k

    Jooooooj sto bih dao da nam je Marčinka u marketingu :angry:
  • Mladi Starac
    325
    prvi put ovo vidim :D :D

    Kad je to bilo cca?
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.