• SAS1987
    13.3k
    I kak misliš radit na tome?Sljeme
    Na žalost ili na sreću ne radim u klubu tako da su moje mogućnosti limitirane a te koje mam mislim da solidno koristim - dofurao sam na stadion x ljudi koji nemaju veze s Dinamom, objasnio sam im povijest kluba itd. pa su počeli barem simpatizirati pa se rado vraćaju na Maksimir.

    Na forumu?Sljeme
    Zona je svakako povećala team identification svakom tko je prati.

    Pa valjda se gradi povezanost/identifikacija s klubom na stadionuSljeme
    Identifikacija s klubom obično počinje zbog lokalnog okruženja (obitelj, prijatelji, grad u kojem živiš itd). Dinamo bi trebao sistematsko obrazovati mlade ljude u Zagrebu što je Dinamo te tako postati dio zajednice. I zbog toga je kvalitetan klupski muzej jako potreban klubu.

    Naravno, stadion je naravno odlično mjesto da se zavoli tekme ali ljudi najprije treba dofurati na stadion.

    Ak se nakon akcija može donekle napuniti stadion, onda ćemu stati s akcijama.Sljeme
    Mobilizacije donekle napune stadion jer su "izvanredan događaj" i 2, 3 puta godišnje. Ako bi bile svako utakmicu ne bi više imale efekta.
  • Sljeme
    1.8k
    Uprava bi trebala napravit i klupski muzej i poboljšat marketing i sto drugih stvari. To je jasno.

    No, Dinamo nije jučer nastao da bi morao obrazovat mlade ljude u Zagrebu kaj je Dinamo i postajat dio zajednice. Dinamo je simbol grada. Svi u gradu i šire jako dobro znaju kaj je Dinamo. Kad se napravi akcija i napuni stadion vidi se da postoji masa koja navija za Dinamo, samo ih treba povest.

    Što više tih akcija to bolje, jer tak na stadion dolaze ljudi od kojih će dio ostat trajno. Od filozofiranja niš.
  • über alles
    1.5k
    Sve ovo je super ,al nikaj od toga nece bit produktivno dok god su cetnik I njegovi nametnici u klubu.

    To je prvi problem,a sve ostalo iako vazno dolazi tek poslje.
  • Mali dioničar
    14k
    Smatram potpuno deplasiranim pljuvanje po klupskom marketingu.

    U zadnje tri godine (napokon) su otvorena 2 dućana sa sasvim solidnom ponudom. Tri službena dresa godišnje, mogućnost kupnje dresa i bez natpisa sponzora, adidas asortiman, vlastiti dizajn. Retro dresovi pun pogodak.

    Naravno da ima dosta prostora za napredak jer fali hrpa artikala. Posebno dječjih, radio bih puzzle, naljepnice i albume za sličice non-stop, ali ne može se reći da marketing ne radi ništa.

    Da, ima mjesta za klupski muzej, slažem se.

    Kolektivno se drka na marketing Hajduka, a Dinamo ima bolju prodaju u shopu i veći prihod od razvikanih kraljeva marketinga.

    Ponavljam, marketing Dinama radi dobro i to uopće nije segment kluba po kojem treba pljuvati.
  • Sljeme
    1.8k
    Sve ovo je super ,al nikaj od toga nece bit produktivno dok god su cetnik I njegovi nametnici u klubu.über alles

    Sve je to i više nego produktivno jer inače izumiremo dok se neprijatelji dižu. I da se uprava promjeni neće imat ko dolazit na stadion.

    To kaj neko dođe na stadion podržat igrače, svoj klub,ne znači automatski da se slaže s upravom. Pa na svijetu ima milijun takvih primjera.
  • blue heart 72
    1.3k
    iskreno mislim da su nam Daltoni i ova nakaradna Uprava jako dobar izgovor za ovakvu brojnost, kakva je. Jako loše brojke su već bile i prije onog nesretnog bojkota. Da se razumijemo i ja sam u tom trenutku, podržavao bojkot, ali nitko ne može demantirati činjenicu da se tim bojkotom izgubilo puno ljudi
  • NORTE
    9k
    Ljudi se očito prave blesavi. Svi žive u nekoj iluziji da bi Maksimir svaku tekmu trebao izgledat kao protiv Werdera. Mi zapravo NIKAD nismo imali jaku posjetu, a iznimke samo potvđuju pravilo. Izgubljeno desetljeće i generacije nikad nećemo vratiti.

    Kad pišući o posjeti napišem da je mamićeva uprava nesposobna, pri tome prvenstveno mislim na nesposobna napuniti stadion.

    Imamo situaciju da bi dosadašnjom praksom protiv Seville ovaj polustadion trebao biti ispod 70% ispunjen, a to je optimističan postotak i naravno i više nego sramotan, uz podjelu ulaznica podobnima dakako.
  • Sljeme
    1.8k
    Velim da ga treba poboljšat, di vidiš pljuvanje?
    Nije marketing samo fan shop nego i promocija kluba, promocija utakmica, godišnje karte itd. Hrpa toga kaj se treba poboljšat.
  • Crusades1986
    9.6k
    Taj dio sa shopovima je u redu, meni su problematične društvene mreže i cjelokupni dio za ulaznice (godišnje), kod članstva mi nema smisla da se ne učlanjuje za kalendarsku godinu nego se učlanjuje od datuma do datuma i nikad ne možeš znat koliko članova imamo u kojoj godini jer se ne učlanjujemo svi u isto vrijeme.
  • GZomanid
    572
    Sve ovo je super ,al nikaj od toga nece bit produktivno dok god su cetnik I njegovi nametnici u klubuüber alles

    Većina mojih je isto tak rekla dok se ne vrati ime. Više ih nema na tribini.
  • Mali dioničar
    14k


    Uopće nije išlo tebe nego ima hrpa upisa tipa “da u marketingu ima itko s mozgom…” “ekipa u marketingu nema pojma” “tamo nitko kurca ne radi” i slično.

    Jasno da je i posao marketinga posjeta na stadionu, ali to je toliko široka tema. Definitivno nije njihova odgovornost mizerija od brojke na stadionu, a slažem se da bi i marketing trebao raditi na tome.

    Ali kad si kod shopa, kupnjom trećeg svjetloplavog dresa si dobio 4 kupona za zamijeniti za ulaznice za Dragovoljac.

    Dakle, DA - spojili su prodaju artikala sa pokušajem dovlačenja ljudi na stadion navedenim primjerom.
  • Mali dioničar
    14k
    , kod članstva mi nema smisla da se ne učlanjuje za kalendarsku godinuCrusades1986

    Zbilja je nonsens da članstvo vrijedi od recimo 26.04. do 26.04.
  • blue heart 72
    1.3k
    ma to kaj se članstva tiče je već traženje dlake u jajetu. Po meni je ovako čak i bolje. Kaj ja znam, netko je nekim ne vezanim slučajem u ZG-u u drugoj polovici godine. I recimo odluči posjetiti fan shop, ili je sa klincima u ZOO-u, pa mu oni kažu ajmo malo do stadiona, itd. Ako imaš isključivo godišnju članarinu, rijetko tko će se recimo u rujnu ili kasnije odlučiti na to. Ovak kak je trenutno, je po meni bolje nego članstvo vezati za kalendarsku godinu. Netko ima rođendan, kaj ja znam u siječnju, veljači,....i učlani se dva tjedna poslije rođendana u klub i nema onog simboličnog poklončića i rođendanske čestitke. To je prije svega klincima jako bitno i veseli su dok im stigne ta kuverta od dinama. Kaj se objave broja članova tiče za statistiku, vodil bi to sa 31.12., dok bi na internetskoj stranici kluba, uvijek ažurirao krajem mjeseca.
    Ja bi išao čak i u drugi ekstrem, tako da bi i kod godišnjih ulaznica išao na tu opciju 365 dana, ne vezujući to ni za sezonu, ni za kalendarsku godinu. Na kraju krajeva, dođe na isto a konzumentu (navijaču) omogućiš čim veću fleksibilnost
  • über alles
    1.5k


    Od toga je proslo 20 godina nije ni cudo da ih nema na tribini,rijetki ostaju tak dugo.


    Znam masu ljudi koji dodu na vece utakmice iskljucivo zbog grupe,pa tog nema nigdje(nikog od njih ne krivim za to,nemoze se nekog forsat,a isto tak ga se ni nemre odjebat ak hoce doc tu I tam).


    Dok je god tak(a za to nije kriv nitko drugi nego uprava) nece bit pomaka. Cak bi I novi stadion bio momentalni boost,al I to bi se brzo razvodnilo.


    Opet cu ponovit pisem iskljucivo o sjeveru za ostale tribine neznam,pa mi je glupo govorit tu di ima ljudi koji znaju puno vise o tome.
  • maddaddam
    2.9k
    Izgubili smo istok. Ne znam gdje su svi ti ljudi. Nešto vjerojatno na Sjeveru, malo na zapadu, dio tko zna gdje. Srce me zaboli kad vidim one panoe preko istoka. Da ga nema lakše bi mi bilo.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.