• deda
    38.8k
    Broj pretplata na Dinamo+ aplikaciju koliko čujem sasvim solidan.
  • Izet Hajrović
    5.9k
    normalno kad mi, koji nismo bili u mogućnosti ići na utakmicu, nismo imali drugoga izbora. Izdvojio sam kao student tih 19 eura, sada računam na kvalitetan sadržaj i samo čekam da zatvore za javnost sljedeću pripremnu utakmicu nakon što su za tu jednu utakmicu uveli godišnju pretplatu i maknuli mjesečnu pretplatu od 2 eura i još to promoviraju kao "Nevjerojatna pogodnost, maknuli smo mjesečnu pretplatu da se ne mučite svaki mjesec s plaćanjem, jednostavnije je platiti jednom!", kao da se nije automatski produživalo svaki mjesec. Strašne li pogodnosti, da je ostalo kao prije, kupio bih mjesečnu pretplatu za sve skupa 3 mjeseca što bi me izašlo 6 eura, a toliko je otprilike i bilo sadržaja prošle godine za još veću godišnju pretplatu. Sada očekujem neki kvalitetan sadržaj, za početak cjelovite snimke utakmica, očekujem podcaste gdje bi samo pretplatnici mogli postavljati pitanja i slično.
  • dinamo u srcu
    2.2k
    dobar primjer su tenisači. Redovno pratim mnoge profesionalne tenisače, što naše, što strane. Ali istina da bi se sa takvim stvarima i redovnim objavama igrača dinama,što sa treninga, što sa utakmica, klub još više približio navijačima i postigao željeni efetkt promocije i jačanja sebe među navijačima.
  • deda
    38.8k
    Sadržaj će biti bolji sigurno.
  • dumitrumitu
    1.6k
    Za početak su mogli objaviti snimku utakmice protiv kryvbasa. Ovako moramo gledati na njihovom youtubu.
  • rakurs
    1.6k
    Apsolutno se slažem da bi snimka morala biti na Dinamo Plusu, ali ne moraš je gledati na YT Krivbasa. Imaš je i na Dinamovom.
  • Crni86
    12.9k
    na dinamovom yt se nalazi samo sazetak. Ukrajinci su objavili bas sninku cijele utakmice
  • rakurs
    1.6k

Istina, totalno sam zablokirao i mislio da se govori o sažecima. Da, onda kritika itekako ima smisla.
  • hardek
    5.3k