• Bosskovitz
    17.5k
    Možemo ih sprdati za sve osim marketinga.mlinchica

    Ovo je činjenica. Sere se po njima zato kaj su tovari pa se mora srati, ali ovo su skroz okej odradili. Ekipa možda kao suvenir uzme taj dres jer fakat izgleda kao acid trip, a ako ne - barem su probali ući u target koji inače nije tradicionalno njihov, odnosno pokušali su proširiti svoju publiku. Nažalost, to je i dalje više od onoga kaj smo mi napravili s našim predstavljanjem dresova.

    Nek me se krivo ne shvati, ono je bilo posve korektno, ali kreativa, vizija, neki strateški pristup, malo hrabrosti - nisam vidio ni natruhe toga. Svjestan sam ograničenja koja tu postoje, ali za klub naše veličine naprosto imamo još jako puno za napredovati na tom polju.
  • NORTE
    17.3k
    pa se možda danas tijekom dana zaputi do shopa i kupi koji dresmlinchica
    Ekipa možda kao suvenir uzme taj dresBosskovitz

    Sve ok, ali previše možda marketinga.
    Po slikama koje sam vidio ovo s Ultrom djeluje usiljeno.

    Iako imaju neke dobre dizajne i proizvode (doduše ne pratim detaljno), ali ogroman dio njihovog marketinškog uspjeha počiva na turističkoj sezoni, koja nema veze s njima kao klubom.

    Makneš im Q3 ili cijeli ljetni period i usporedi njihove mkt prihode s npr našima u tim ostalim neljetnim mjesecima, sigurno nema neke razlike.

    Turisti im ljeti pune stadion i kupuju proizvode.
    Iskoristili su priliku, super, međutim puno toga im je doslovno palo s neba.

    Da, rade dobro, a kroz zadnjih 10 godina otvorili su shopove u Dubrovniku, Zadru i zračnim lukama.

    Malo me to podsjeća i na Tornadov štand u centru Zadra gdje kineskim turistima prodaju svoje simbole.

    Pored svega, najboljem ljetnom marketingu na svitu dođe neki famozni Speed i onda se snima na klupi Poljuda u Umbro dresu starom 15 godina.
  • SAS1987
    17.9k
    Makneš im Q3 ili cijeli ljetni period i usporedi njihove mkt prihode s npr našima u tim ostalim neljetnim mjesecima, sigurno nema neke razlike.NORTE

    Nisam 100% ali mislim da prema financijskim izvještajima Dinamo vise zaradi na merchu od Hajduka.
  • Mali dioničar
    17.7k
    Hajduk

    Prihod od prodaje proizvoda 8.453.825
    Troškovi prodaje robe/materijala 5.490.518

    Dinamo

    Komercijalni prihodi - prodaja prozivoda 5.128.032
    Troškovi prodaje robe/materijala 5.073.592

    Dinamo trade

    Prihod 3.484.934
    Rashod 2.810.633

    Dakle, prihod je isti, a Hajduk zaradi puno više.

    Trebalo bi i kod Hajduka i kod Dinama vidjeti i trošak zaposlenika za ove kategorije (prodaja robe) jer je ovdje (samo) trošak prodane robe, a kod Dinamo trade su i zaposlenici u kalkulaciji.

    Vraćamo se na bazičnu raspravu “koliko se zaradi” jer ovdje se baš i ne vidi neka bajna marža kod Dinama. Kod Hajduka je to ok i to treba biti minimalni cilj.

    Ista je stvar i sa članarinama. Naravno da smo ponosni i na broj i na prihod od članarina, ali svaki član (po meni) puno previše košta.

    Pa daj mu uzlaznice pa daj mu člansku fizičku pa daj mu čestitiku za rodjendan. I naravno, ljudi koji to rade u odjelu za članstvo trebaju biti pošteno plaćeni za taj posao. Pa na maloljetnim članovima s članarinom od 10 eura valjda ništa ni ne ostane, na punoljetnima nešto, ali siguran sam premalo.
  • ivanzg
    378


    Obzirom da smo mi igrali Ligu prvaka a oni samo jednu europsku utakmicu naša zarada je još više poražavajuća.

    Bez obzira na sav taj njihov cirkus u i oko kluba u marketingu i merchu nas ubijaju sviđalo se to nama ili ne.
  • Mali dioničar
    17.7k


    Poražavajuća je daleko predramatičan izraz.

    Ne može se prodaja mjeriti samo po plasmanu jer nije poanta postojanja kluba samo i isključivo naslov prvaka iako mu je naravno cilj.

    I Dinamo i Hajduk imaju uglavnom lokalne navijače a vrhunski klubovi koji imaju puno više prodanih artikala pd svoje konkurencije su postali globalni brendovi upravo s tim ciljem.

    Čisto sumnjam da bi u Engleskoj prije 30-40 godina značajno više prodaja bila Man Utd u odnosu na Newcastle jer i Newcastle ima golemu i vrlo vjernu bazu navijača. Zato je Utd postao globalni brend sa milijunima navijača.

    Hajduk ima jako dobru bazu navijača s kojom godinama radi, a Dinamo ima jako dobru bazu navijača s kojom radi tek 2-3 godine.

    Vezano za raspravu Q3 i turizam - ljudi u klubu trebali bi imati podatke s kartica koliko turisti kupuju u shopu, a odokativno bi Dinamo u tom segmentu trebao biti u prednosti jer Dinamo ima turiste u svom gradu konstantno.

    Zagreb ima 1,3 milijuna turista rasporedjenih po svim mjesecima s naglaskom na ljeto i prosinac.

    Split isto ima super brojke, a sad je pitanje koji je grad u biti više baza za tranzit i kako Splitu računati turiste koji ga koriste samo za trajekt.

    Dakle, nije poražavajuće, ali naravno da može bolje čega smo svi svjesni.
  • mali M
    8k
    Ljudi nismo bajka al u odnosu na nekad ovo je ne avion nego raketa. Sve bolje radimo, sve se više sluša "puk" što želi i uvode se novi artikli.. ma raste se sigurno. Dinamo drukčije funkcionira od nk euforija i moramo imati i drukčiji marketing. Da li ima mjesta za napredak, naravno, ali mi moramo graditi to postepeno i pametno... Jer se razmišlja dugoročno

    Ista je stvar i sa članarinama. Naravno da smo ponosni i na broj i na prihod od članarina, ali svaki član (po meni) puno previše koštaMali dioničar

    A ovo ti nije istina. Znam koliko koštaju te "iskaznice" a da ne kažem slanje poštom tih čestitki i to je mizerija jer Dinamo ima sigurno drukčije uvjete sklopljene sa HP-om, tiskarama i slično..

    Što se mene tiče mogu stavit da izaberem da želim ful elektronsku komunikaciju da ne troše na mene ništ, a što se tiče članske mogu isto preč na ful elektronsku da ni tu ne troše.. al onda očekujem da app nikad ne zašteka.. al velim, to su ti zbilja sitne cifre.
  • mlinchica
    3.3k
    Sve ok, ali previše možda marketinga.NORTE

    “Možda” je zato kaj ne znam kaj im je bio cilj, mogu samo nagađati. Da se ne ponavljam ali ja niti ne mislim da su cilj bile osobe fizički prisutne na festivalu već povećanje vidljivosti na dr mrežama.
    Nije bitno da se meni, tebi i ostalim dinamovcima ovdje njihove kampanje sviđaju, ionako smo navijači rivala, nego da pogađaju sa svojim marketingom.
    Prepoznali su kaj im prolazi, to guraju i zarađuju fino, s obzirom na sportske rezultate. Uspješni su, jbg.

    Probali su sada nešto što ih prezentira van osnovne baze. Možda im uspije, možda ne ali sigurno im nije cilj da se nama sviđa.
    One reklame na TV-u su nas izluđivale, svi smo već znali i točan ton glasa imitirati. A nisu ih ni radili za nas.
    Sad se, hvala Bogu, napokon vrti i nekaj naše.

    Usput, mislim da je odabran najbolji mogući izbor pjesme za našu reklamu. Jako lagano ulazi u uho, riječ dom budi jake emocije, dokaz je i kako se odmah primila i na obje naše tribine.
    Moglo bi se još i više koristiti u budućim kampanjama jer ipak planiramo napustiti taj “dom”, emocije će biti jake, što zbog oproštaja od našeg starog stadiona, što zbog izgradnje novog.

    Ljudi nismo bajka al u odnosu na nekad ovo je ne avion nego raketa.mali M

    Slažem se ali meni niti nije bio cilj uspoređivati jesmo li i koliko smo mi kopalja ispod već samo podijeliti mišljenje da su oni uspješni u tome kaj rade i da ih se radi toga ne treba sprdati.
    Sve ostalo, sprdnja ON :wink:
  • vjeko1701
    16.5k
    One reklame na TV-u su nas izluđivalemlinchica

    Hvala ti na probuđenom PTSPu tih reklama i Lukšinih mališana.
  • mlinchica
    3.3k
    Molim! :lol:
    Valjda je do mentaliteta, ne znam, ima tu dosta i naših dalmatinaca, vjerojatno bolje znaju ali takve reklame kod naših navijača, a mislim ni simpatizera, ne bi nikad prošle.

    Moramo pronaći svoj put i gurati. Ak se radi, bit će i rezultata.
  • vjeko1701
    16.5k
    Misliš reklame koje izgledaju ko da su iz 70ih i izvode se za određenog vođu bivše države? Samo su im falile plave kapice i crveni rupci.

    Cringe na n-tu.
  • Mr Anderson
    12.8k
    Od jučer:

    Varaždin - Sarajevo 2:1
    Lokomotiva - Rudar Velenje 3:1
    Osijek - Olimpia Satu Mare 4:1
    Gorica - Široki Brijeg 4:2
  • ivanzg
    378


    Sve je to u redu i slažem se sa svime napisanim samo je meni zarada od cca 700 000 kroz godinu u kojoj smo osvojili prvenstvo, oborili rekord članova, igrali Ligu prvaka, redovito imali dobru posjećenost na domaćim utakmicama i gdje se po gradu stvarno vidi da sve više ljudi nosi Dinamove proizvode mala, jebiga takvo je moje mišljenje.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.