• Enco
    475

Znam nešto , ali da ajmo reći da sam laik.
    Da trebali bi , a vjerujem da i vide ali...
    Pratim dosta te klince, pričam s ljudima i od kad sam na Zoni (7-8 mjeseci) upozoravam na krive Drine.
    Svakakvih priča sam čuo, svašta sam i vidio i osobno se uvjerio . Imam dosta prijatelja iz nogometa i oni to vide, a na kraju krajeva i rezultati to pokazuju.
    Zvone je to skuzio za pet minuta, a dokaz da nešto nije štimalo je to što je gotovo cijelu školu počistio.
    Neki dan ako se ne varam na Nacionalu je netko nepisao kako je to funkcioniralo.
  • Enco
    475

90% posto klinaca u školi ima agente i da već od 12-13 godina, a zašto? Vjerujem da znaš odgovor.
  • Dzoni
    1.4k
    Ako mu je cilj propast u Primaveri i posudbama po Italiji, samo naprijed
  • vlatkomarkovic
    1.6k
    Paunovic mali je dobar, ali nije generacijski talent jel, ja bi ga i pustio za dobru lovu… Problem je sto je bas ko za k lijevi bek… A i ono nitko nije extra talent s 15… Ako je ovo neki vengance scheme Škegre protiv Dinama, uskoro će ostati bez klijenata…
  • Omake
    9k
    Škegro se trudi da zavrijedi transparent, nabijem ga pohlepna.
  • vlatkomarkovic
    1.6k

Nije vrijedan toga…. Ajde da pričamo o nekom ozbiljnom agentu….
  • Enco
    475

Pa zar ima takvih :wink:
  • sarenicvjetic
    114
    Sto se vise daje pažnje takvim beskičmenjacima to njima bolje.
    Uništava glavu i razmišljanje djece i puni glavu svima pričicama.
    Smatram da Dinamo kao klub koji je zadnjih 20 godina sinonim za talenat i toliko radio da stvori ime u svijetu nogometa,da njemu ne treba Škegro,Bara i ostala kompanija. Nazalost ušli smo u neka vremena kad i roditelji i djeca ne vide budućnost poslije škole nogometa u Dinamu. Sve u svemu mislim da nakraju taj talenat i sve oku vidljivo je divno krasno,Al zna se ko nakraju napravi velike stvari,onaj mali koji je bio sastrane,šutio,trpio,radio i čekao!