• The Undertaker
    4.3k
    Ne bude li barem 50 eur dodatka za penzionere prije izbora biti ću jako razočaran.
  • Sljeme
    1.9k
    Ovo što je napravljeno ovaj vikend je popularizacija žičare i Sljemena.NORTE

    To je isključivo popularizacija Senfa s ciljem da mu naivni građani daju glasove. Vožnja nije besplatna, to smo sve mi platili. Za Zagreb, žičaru i Sljeme nema niš pozitivno u tome. Sljeme je i dalje bez sadržaja, žičara i dalje siše novce, a Zagreb ispašta. Popularizacija Sljemena bi bila npr. kad bi novac, koji se mogao zaradit na žičari, uložili u Sljeme. No, na vlasti imamo nesposobne klošare.
  • The Undertaker
    4.3k
    Što se žičare tiče, objektivno je bezobrazno skupa, pogotovo za ljude koji nisu iz Zagreba. Ova cijena "stimulira" ljude da idu autom na Sljeme. Prava stvar bi bila smanjiti cijenu žičare a zabraniti promet na Sljemenu, barem vikendom.
  • GZomanid
    572
    Za tak nešto bi bilo potrebno prvo Medvednicu proglasiti nacionalnim parkom umjesto parkom prirode, pa onda bi moožda postojala šansa oduzeti cestu županijskim cestama i predati ju nacionalnom parku koji bi ju tada smio zatvoriti vikendom.
    A dok se to dogodi, vjerojatno će se prije probiti tunel..
  • The Undertaker
    4.3k
    Postoji i alternativno rješenje. Zabraniš parkiranje izvan označenih parking mjesta i dosljedno kažnjavaš, posebice vikendom. Efekt bi bio isti a ne treba ti specijalna procedura. Preduvjet je povećati broj linija ZETa za Sljeme, povećeti broj parking mjesta u Gračanima i sniziti cijenu žičare.
  • GZomanid
    572
    Ali kad je gužva i kad se gore vrti lova, npr. vikendima ili za sanjkanje/skijanje, onda ugostiteljima dosta paše da je puno auta gore, ako im to zabraniš, imaš pobunu.
  • The Undertaker
    4.3k
    Nije ideja spriječiti ljude da idu na Sljeme. Dapače. Samo, ne moraju ići vlastitim autom. Ako im se ponudi cjenovno prihvatljivo rješenje, nema razloga da ga ne koriste. Sve dok za cijenu povratne karte žičare možeš dobiti ručak na vrhu, relativno mali broj ljudi će je koristiti. Kad god sam išao na Sljeme, žičara je vozila praktički prazna. Baš me zanima ima li negdje podatak o broju putnika sa plaćenom kartom u 2023.
  • Sajla
    3.8k
    sve kaj vrijedi za promet po gradu vrijedi i za žičaru/promet na Sljemenu. kad javni prijevoz bude na boljoj razini, više ljudi će ga koristiti i manje auta će bit na cesti. daj mi da imam gdje ostaviti auto i da plaćanje parkinga/garaže bude dio cijene karte za žičaru/tramvaj. uvijek će biti onih koji moraju autom doći na pol metra od odredišta, ali za takve nek radi batina, a za normalne nek radi mrkva i daj im neke benefite.
  • GZomanid
    572
    Naši ljudi nemreju otiči ni do centra s javnim prijevozom, možeš si mislit kak bi se odrekli auta i išli busom ili žičarom na Sljeme na kavu ili grah.
    Kaj se mene tiče, ja bi potpuno zabranio motorni promet sljemenskom cestom, može samo autobus i hitne službe gore.
  • Nolifer
    6.9k
    Kad se spomene gradnja Katoličke Crkve, bude paranoja i sveopća panika, da se trebaju gradit vrtići, škole, kulturni centri, no za ovo se izdvojilo nekaj lovice i nema napada sve je ok... No hejt, ali mrzim licemjerje u našem društvu...

    A sad je ovo normalno, ne trebaju vrtići, škole...

    I od kud lova, a obnova?

    https://www.jutarnji.hr/vijesti/zagreb/megaprojekt-u-samom-centru-zagreba-evo-sto-se-gradi-u-praskoj-imat-ce-deset-etaza-15418170
  • Neki tip
    19.6k
    kad javni prijevoz bude na boljoj razini, više ljudi će ga koristiti i manje auta će bit na cesti.Sajla

    Ne znam, ne bih rekao da to ima neke bitne veze s kvalitetom javnog prijevoza, barem ne za one koji rade u dijelovima grada gdje vozi tramvaj. Prije s navikama, mentalitetom, nego uslugom.

    Radim u najužem centru, na posao idem tramvajem ili biciklom, ovisno o vremenu, ne mogu ni zamisliti redoviti odlazak na posao autom.

    Zna mi se zalomiti ako sam negdje bio službenim autom pa ga vraćam idući dan i vožnja se svodi na kreni-stani, semafori, gužve, nervoza svih uključenih, koncentrirano praćenje prometa. Ajde za službeni imam osiguran parking, ali još da nakon te patnje još i parking tražim.. za objesit se međ' šunke.

    Ni vremenski nije niš bolje, jer mi tramvajem ili biciklom treba cca 30-40 minuta, a autom možda neznatno manje + ajd do neke garaže koju skupo platiš.

    Dakle ne vidim kako i po čemu automobil tu nudi više od čak i ove razine javnog prijevoza (udobnije sjedalo, ajde).

    Naravno da ekipa koja radi u firmama na obodu grada, Jankomiru, Žitnjaku, Sv. Nedelji, Sesvetama, koristi aute jer nema nekog izbora, ali odlazak na posao u širi centar Zagreba, bilo gdje, čista je komocija i navika, s razinom kvalitete usluge javnog prijevoza ima jako malo veze.

    Čitaš neku knjigu ili drkaš po mobitelu kao većina, svejedno, ali tramvaji voze često i uglavnom su točni (zna preskočit 11ica, naprosto ne dođe kad piše da će doći i samo prebace na iduću prema terminu, no to više na povratku doma), a ti za to vrijeme nešto pročitaš ili se izdopisuješ ili naprosto samo zujiš i promatraš (ili upoznaješ žene kao Majki).
  • Sajla
    3.8k
    ne ide to prek noći. mrkva i batina. rješenja postoje, ali se netko s time treba baviti. nije način da nam svima kompliciraju život ako koristimo aute, nego da nam javni prijevoz učine čim poželjnijim. normalno da ću ići autom ako idem u tjednu kupovinu i trebam nositi 10 vrećica u tramvaj/bus. ali ako idem na utakmicu ili na posao i nosim samo ruke u džepovima - daj da to vozi redovno, da nismo natrpani k'o sardine, da ne smrdi i nije prljavo, da vozač ne divlja, da linije imaju smisla i ne moram 7 puta presjedati i sl.

    Ne znam, ne bih rekao da to ima neke bitne veze s kvalitetom javnog prijevoza, barem ne za one koji rade u dijelovima grada gdje vozi tramvaj. Prije s navikama, mentalitetom, nego uslugom.Neki tip
    u pravu si. a mentalitet i navike se ne mijenjaju preko noći. i sad takve koji su nonstop u autu treba privući da promijene navike. za to usluga mora biti vrhunska..
    zato današnje klince koji nemaju vozačku pa busom/tramvajem idu u školu i sve im je super neće puno toga privući da se prebace u auto (a tu je i puno jeftiniji taksi nego kad sam ja bio klinac). mogu pričati o osobnom primjeru (koji naravno nije dokaz ničega, ali je nekakva ilustracija) gdje sam jedva dočekao vozačku jer mi je od kuće do škole pa poslije faksa i natrag (sa zapadne periferije do centra) trebalo svaki dan po +1h u svakom smjeru, bus uvijek natrpan u špici da ljudi ispadaju kroz vrata, a zadnji bus vozi u 23h što znači da je povratak doma iz izlaska uključivao još i sat pješačenja (što je neki put bilo i dobro :lol:) tak da je meni prva stvar bila od plaće što prije uštedjeti za bilo kakav stari auto. da je taj auto mogao biti npr. parkiran u javnoj garaži na Črnomercu, Vrapču, Podsusedu, i da u nju imaš pristup s xy% skupljom godišnjom kartom, onda u centar s busom/tramvajem koji vozi često i redovno... danas bi mi navike bile drugačije :D
  • Mali Zeus
    10.3k
    Javni prijevoz bi mogao biti bolji, ali je dovoljno dobar za doći na bilo koje odredište. Vozači znaju divljati, ne svi, moglo bi biti čišće, al generalno su tramvaji po tom pitanju u dobrom stanju i ako želiš negdje nema sigurno 10 presjedanja, nije svaki pun ko košnica itd. Naravno ovisi di ideš, ali zapad istok je dobro povezano. Ne znam koji je problem s prugom prek savskog mosta, to stoji mjesecima tj ne voze tramvaji.

    Ljudi jednostavno obožavaju svoje aute i to je odavno 'kultura', ovisni su o njima, makar išli po kruh i mlijeko 500 metara dalje ili u kvartovsku birtiju. Ljudima je jednostavno lijeno ići u centar tramvajem, radije u autu rade krugove po gradu dok ne nađu parking i onda se oko tog nerviraju. Neki da mogu parkirali bi na terasi birca i iz auta pili kavu.

    To kaj rade na sljemenu neću ni komentirati, svi se natrpaju gore i parkaju se kak tko stigne, to kaj nemre onda bus proći ah bože moj, on se parkao, miran je.

    Promet u centru bi apsolutno trebalo srediti, napraviti neku garažu na prilazu centru itd., sve je to ostavština dragog Bandića.

    Što se tiče žičare ovo za vikend je bilo pohvalno i lijepo je da su ljudi masovno išli gore. Gore je stvarno dobro, stvarno nije bez sadržaja, moglo bi i trebalo bi biti bolje, al nedavno je otvoren toranj, može se skijati, pojesti, popiti i puno je ljudi, stvarno je blagodat da imamo takvo brdo blizu grada.
    Isto tako se nabavlja nova vučnica jer je stara nastradala u nevremenu.
    Što se tiče cijene to apsolutno treba sniziti, a građanima Zagreba besplatno.
  • Mr Anderson
    5.7k
    Tko financira izgradnju sinagoge? Ne vidim cijeli tekst.
  • Sljeme
    1.9k
    Što se tiče žičare ovo za vikend je bilo pohvalno i lijepo je da su ljudi masovno išli gore.Mali Zeus

    Žičara vozi prazna cijele godine i proizvodi samo gubitke i onda u tih par dana u godini kad ljudi masovno idu gore i moguće je nešto uprihodit on pusti da se voze "besplatno" opet na teret građana. Pohvalno, svaka čast. Još da su i kobase djelili di bi im bil kraj.
    Ma vlast nam je kakvu i zaslužujemo. Glup narod.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.