• Nino Bule
    11.3k

    Idu u 3. pretkolo ecl i misli da su na rubu nositeljstva a i među nositeljima u ecl ima puno prolaznih klubova
  • Jurki
    8.4k
    zalutali u kontekstu da nisu danas bili na visini zadatka. Ispuhali su se nakon polufinala kupa i to je to. Istra lani protiv nas je pruzila kudikamo bolji otpor nego Rijecani danas.
  • Jurki
    8.4k
    ak ne nalete na Shelbourne, Gziru, Tobol, Debrecen itd. Opet nam budu sjebali nacionalni koeficijent.
  • Nino Bule
    11.3k
    Vidim ukrali nam foru i zapalili vatromet u zg, pa ce kasnije bit nemoj mene ja sam student.
  • db-izbjeglica
    12.6k
    Zanima me kako ce ovaj hajduk proci u europi, krecu od treceg pretkola vrijeme je da bar slucajno uzmu nekom skalp, ali uđu li u skupine ecl tesko da ce bit konkurentni u hnl.Nino Bule

    imaju koeficijent 8,000
    vjerojatno neće biti nositelji...a u ždrijebu su poprilično ozbiljne momčadi.
    mislim da će im za skupine trebati poprilična sreća u ždrijebu.
  • Captain America
    13.3k
    Nema šanse da ovi mogu doć do ECL (da se razumijemo, želim im novo sramoćenje). Tu nema sudaca koji toleriraju psovanje cijelog obiteljskog stabla, daju smiješne penale i kartone za proslavu protivnicima. Ako Bjelica ode u Speziju i uz izvjestan remont Rijeke koji lako može otić u krivom smjeru, opet će spašavanje koeficijenta past na naša pleća.

    Nadam se da su u klubu svjesni broja utakmica koji nas čeka, Svjetskog i praktički nikakvog odmora za reprezentativce na zimu i da će ozbiljnije nego lani pristupit slaganju rostera.
  • Infinity
    15.2k
    misli da su na rubu nositeljstvaNino Bule

    Oni su 100% nenositelji u trecem pretkolu.
  • immerwieder
    1.2k
    oni su već prošli jednu rundu dalje nego lani
  • Jurki
    8.4k
    832n3dcirwqd5m7s.png
    Koje društvo nebo otpri se
  • Carrasco
    4k
    Flora ima bolji koeficijent od pola naših predstavnika u Europi...
  • Jurki
    8.4k