• Droljo
    27k

Ooo gospon doktor, to ste vi..
    Doktoooreee poomagaaaaj!
  • Juznjak
    4.7k

Još uvijek sam jadni student bez para koji čeka tvoje savjete na temi od kladionice da me bar malo nešto izvuče :wink:
  • Sajla
    19.8k
    Danas se riješio zadnji ispitJuznjak

Čestitam! Jedan vrlo bitan i velik cilj u životu si ostvario, želim ti još puno sreće s onima koji slijede :clap:

Odlazak na sjever nikako ne znači da će postati ljudi koje mnogi u svojim očima vide kao klošare i propalice, dapače, može vrlo lako imati suprotan efekt.Juznjak

Na zadnjoj utakmici sam bio s prijateljem čiji je sin redovan na sjeveru. Dečko ispunjava svoje školske obaveze, a kad dođe poziv, ujutro je na Maksimiru i lijepi po sjedalima papire za koreografiju ili odrađuje neki drugi svoj dio posla, uči se odgovornosti i timskom radu. Ali kad hoće onda je i mangup, fakin i klipan nebumo se lagali ;) Nismo ni mi bili puno bolji. Uglavnom, vidi se ponos u očima starog koji pogleda prema sjeveru i traži svog malog, koliko god u njemu bilo i brige jer to je hoćeš-nećeš prirodno. Ne treba klincima braniti ovakve stvari, klošari i propalice budu postali zbog stvari koje (ni)su naučili doma, a ne na tribini. A da će biti ljudi koji će o njima misliti sve najgore - hoće. Samo se na to ne treba obazirati.

živili!Juznjak

uzdravlje!
  • NitkoBitan
    36.2k
    Cestitam. Barem mozes mirno spavat znajuci da ti buducnost nije ugozena sa AI :snicker:
  • Mr Anderson
    18.8k
    U jebem ti, star sam, ja sam faks završio kad je Hajduk predzadnji put bio prvak.
  • KtcGoat
    4.2k
    ja sam faks završio kad je Hajduk predzadnji put bio prvak.Mr Anderson

Dobro se koristis internetom za svoje godine :up:
  • Sajla
    19.8k
    NK Zagreb u mom slučaju :scream:
  • Paggini
    80.5k
    Dobro se koristis internetom za svoje godine :up:KtcGoat

Brat ima toliki font da dva sata mu treba da procita pojedinacni post

Orcov tri dana
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal