• vjeko1701
    19.8k
    Druga stvar je nešto kao pitanje "druga tite" to su općecivilizacijske norme na koje svatko treba reagirati. Diktatori i zločinci ne mogu imati ulice po Hrvatskoj. Ni Pavelići, ni Tite.deda

    Upravo to. Jedno je politika, drugo je civilizacijska ispravnost.
  • Mihael2305
    554
    Kae s prometmom, ovo jos nikad nisam vidio hahahaha
  • serbus
    5.4k
    Meni je zanimljivo kad smo već u prometu da te pruge oko centra non stop drkaju a vozači tramvaja dan danas izlaze van i ručno skreću skretnice taman da pričekaš iduće zeleno. Skretanje u Draškovićevu recimo.
  • Mihael2305
    554
    Ma daj infrastruktura je u teškom kurcu, da se ja sad vozim od borongaja do vrbana sat i pol...
  • Hnlovac
    3.6k
    Najveći problem je kaj tramvajske pruge nisu odvojene. Smisao tramvaja pada u vodu čim se on mora mijesati s automobilskim prometom.

    Ali s obzirom da je Zagreb prokleto lose projektiran nakon 1918. (Ma zapravo tek od 40ih jer smo i nakon A-U dobili centar oko dzamije, i Zvonimirovu)da zapravo imamo nenormalno uske ulice gdje da uzmeš autima dodatnu traku doslovno gubis automobilski promet, na dosta lokacija su tramvaji primorani bit u traci s autima

    Ono na čemu se navodno radi a kaj je jedino kaj se moze za jeftini napravit su pametni semafori koji tramvaju kad prolazi daju zeleno svjetlo da ne bude kao na Vukovarskoj da 20metara prije stanice stoji 3 minute zbog skretača
  • Dino
    4.5k
    Ma gradsku ekipu samo boli kurac. Za sve probleme s kojima se susrecemo postoji rjesenje samo se oni boje zamjeriti gradanjma da ne bi izvisili sljedece izbore.

    Zadnje zanimljivo kaj sam otkrio u rjesavanju prometnih problema je pravilo u nekom gradu u Danskoj (mozda @Kujtim Shalla zna bolje) prema kojem se po zutoj traci smiju voziti javna prevozna sredstva, elektricni auti i auti u kojima se nalaze dvije i vise osobe. Neki balkanjeros je dobio kaznu od 1700€ jer je stavio lutku umjesto prave osobe na suvozacko mjesto :lol:

    Imam osjecaj da bismo na Zoni ovdje u tjedan dana rijesili sve prometne probleme Zagreba samo da nam daju to u ruke.
  • jedan u nizu
    15.7k
    po zutoj traci smiju voziti javna prevozna sredstva, elektricni auti i auti u kojima se nalaze dvije i vise osobe.Dino

    Ima po gradu dosta zutih traka samo za autobuse i taxije, pa se nitko ne pridrzava toga.
    Uzmi samo primjer Aleje Bologne, gdje ne govorimo o zutim trakama sa tramvajskim prugama, vec o jednoj traci za sve autobuse koji sa zapada putuju prema Crnomercu.
    U idealnom svijetu, kao u Danskoj, ljudi bi dobivali kazne jer se voze tamo, pa bi ta traka bila prazna i javni prijevoz na tom potezu bi funkcionirao daleko bolje nego sada.

    Ali eto, ipak smo tu di jesmo pa to ne funkcionira bas.

    Najveci problem, u ovom primjeru prometa, smo mi sami gradani. Moze bilo koja vlast imati neku dobru ideju, ali tu ideju treba istrpiti godinama, jer svaku ideju ce ekipa probati ugusiti. Koju god novinu implementiras u promet, nahvatat ce se ljudi i reci kako je to lose, a oporba ce skupljati poene aludirajuci na tu ideju i kako je ona pogresna.
    A zapravo tu ideju treba podrzati i ona sljedeca vlast, i ona nakon nje, kako bi u buducnosti to imalo smisla.

    Evo ti primjer.
    Vjerovatno se vecina ljudi ovdje slaze da bi javni prijevoz funkcionirao puno bolje da je potpuno odvojen od automobilskog prijevoza.
    Kako to rijesiti?
    Pa odvojiti jedno od drugog.
    Ali kao sto kolega rece, skoro 100 godina se nije planski radilo, i da sada odvojis javni prijevoz od automobilskog prijevoza, trebas uskratiti jednu prometnu traku, na ionako vec zaguzvanu rutu, i onda nastane kaos.
    Koliko se nas ovdje, koji smatramo da je ta ideja dobra, spremno odreci po jedne trake u pola grada sljedecih 10 godina?
    Koliko nas je spremno voziti se po guzvama, bez da kukamo, ili se prebaciti na javni prijevoz ili bicikle?

    Alternative nemas. Ne mozes izmisliti dodatne prometnice na svim mjestima, ne mozes stvoriti dodatnu traku i srusiti pola grada prosirivajuci ceste.
    Grad ne mozemo promijeniti.
    Ali mozemo promijeniti svoje navike, nista drugo nam ne preostaje.
  • Dino
    4.5k
    Ali mozemo promijeniti svoje navike, nista drugo nam ne preostaje.jedan u nizu

    Mislim da bi ljudi vrlo brzo shvatili da je postivanje prometnih pravila i propisa na korist cijelog drustva, ali shvacam i vladajuce koji se boje naplacivati kazne na zutoj traci jer bi sigurno izgubili dio ljudi. Dio ovdje, dio ondje i topilo bi se polako pa je jednostavno lakse rjesavati fiktivne probleme.

    11 godina sam u skolu/na faks isao javnim prevozom, pa tri godine autom i onda sam se nakon tog opet vratio na javni prijevoz jer sam shvatio da je nemjerljivo jednostavniji u vrijeme ovakvih guzvi. Nazalost, sila ce nas natjerati da se mijenjamo, ali zar ne bi bilo lakse da nas netko na to usmjeri?...
  • NORTE
    20.5k
    Špansko
    "Kako nam je rekao bagerist kojeg smo zatekli pri radu , tijekom razbijanja betona otkriveno je da u nogostupu nema armature (željeza).
    Nogostup uopće nije bio predviđen za sanaciju, ali zbog tog otkrića sada se ide u potpunu obnovu i kolnika i nogostupa."
    CQnk9Vk.jpeg
  • Sajla
    14.1k
    i radovi se produljuju do siječnja :rage: otkad je uopće taj nogostup, bude netko odgovaral za to ili pojeo vuk magare? ustvari, pitam gluposti, ipak je ovo 'tko je jamio, jamio' sustav...
  • The Undertaker
    8.9k
    Nisam se dugo vozio javnim prevozom ali, svojedobno, jutri kad sam išao na posao i poslijepodne kad sam se vraćao bio bih sretan kad bi upao u treći tramvaj i to naguran kao sardina, bez klime naravno. Ako je i danas tako, zašto se čudite što ljudi odabiru auto? Ako već moraš biti u gužvi onda barem sjediš normalno, ugodno rashlađen i slušaš muziku.
  • Mihael2305
    554
    Ma kolege, savjet, bolje ić hž-om u popodnevnim satima.

    Nedavno kad je bio teški kolaps, odabrao sam autom da idem do zapad s istoka, i trebalo mi sat i pol sigurno, a kad sam gledao hž, došao je negdje u roku od pola sata do zapada.

    Isto je rashlađeno, možeš ko čovjek sjest, putujes.
  • Dino
    4.5k
    HŽ je u Zagrebu apsolutno najbolje prevozno sredstvo, ali ako putuješ onim smjerovima koji imaju tračnice (logično jeld). Klima, grijanje, WC, štekeri i kaj je najbolje od svega, u zadnje vrijeme dolaze točno na vrijeme.

    Auto sam skoro potpuno prestao koristit za odlazak na faks/do grada i sad sam tek postao svjestan koliko sam novaca i vremena uštedio i koliko sam prilika za šetnjom propustio. Uz to, kad te netko drugi vozi možeš sve to vrijeme iskoristiti za nekaj produktivno, a ne sam držati ruke na volanu i oči na cesti.
  • Tvrdica McTvrdi
    2.7k


    Ovo zvuči kao nešto što bi Senf napisao :chin:
  • Hnlovac
    3.6k
    Apsolutno. Po meni bi neki cilj trebao da se ako ništa ljude na potezu Istok-Zapad što boljim vlakom potakne da se ne voze autom

    Logično je da netko tko ide iz Jelkovca radit u Novi Zagreb to ne bu koristio

    Ono kaj se još mora napraviti (a to Hž odugovlači) je da se na Savskoj naprave postaje i da ljudina iz Novog Zagreba postane lakše ići do Zapada ili Istoka krakom pruge kroz Savsku

    Također, između Glavnog i Maksimira se može uz Branimirovu staviti još jedna postaja jer je taj dio gusto izgrađen a ljudima se ne isplati ići na vlak jer su obje postaje izvan radijusa hodanja

    Slažem se i s Mihaelom, ok zna u Hžu bit gužve ali se bas kao gospodin osjećam kad se vozim vlakom za razliku od tramvaja ili busa gdje mi je fora samo janpi u 2 ujutro se vozit
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment