• serbus
    3.6k
    Nevjerojatno je kako Boško u svaku temu pikne bilo Tita ili nekog jugića.... i nastane vatra...
  • Nolifer
    6.9k
    Fino se zadimilo... :scream:

    Screenshot-20240106-194540-Facebook.jpg
  • Nolifer
    6.9k


    Mislim da je... Ali kvaliteta je to.. Tak da vozi miško :lol:
  • Sad opet
    194
    Da novi ( ji ), ne ovi iz Njemačke . Ove je napravio Zet u suradnji s Končarom. Staro podvozje na novijoj školjci.Domaća kvaliteta koju neki zagovaraju
  • Nolifer
    6.9k


    Jedni i drugi su stare krame koje se treba riješit. Ne kažem da je bolji iz Njemačke, uvijek sam radije za domaću proizvodnju i tad je to bilo ok..Al pošto se ne kužim u sve, mogu reći da mi je čudno da se upuštalo u nabavku starih krama, kolko bude to izdržalo i dal je to isplativije vrijeme će pokazati...
  • Patak
    2.3k
    Ja ih zagovaram jer su Končarevi tramvaji top kvaliteta. I simbol Zagreba, i moderno izgledaju. Možda neki vide U na vratima i prozoru kao ovi u Begešu pa ih to smeta, ko će ga znat.
  • Bosskovitz
    7.9k
    Ja ih zagovaram jer su Končarevi tramvaji top kvaliteta.Patak

    Svi diljem Europe su glupi i to ne vide, jedino smo mi pametni i vidimo hahaha
  • Patak
    2.3k
    Znači slovo U je jedini problem, točno kak su naši dušebrižnici u Begešu primjetili, moramo im se nekako umiliti kao što to dobro radi Borivoje Dežulović. Tak da pljucnemo na naše.

    U Europi cijene i Končar i ZET i naše tranvaje. Siguran sam da bi svakog našeg radnika iz Končara zaposlili bilo gdje u sličnoj tvrtki u Europi, od glavnog inženjera, menadžera, do servisera i pomoćnog majstora. Tu sigurno nije problem. A gdje bi zaposlili vladajuću kamarilu iz našeg grada? Kao zaštitare i portire najboljem slučaju.

    Pitao sam već da navedeš jednu lošu kritiku nekog običnog turista, turističke agencije, putopisnih bloga vezanu za naše tramvaje, jer ja to nisam vidio, vjerojatno i nema. A nema, jer ih ne muči slovo U.

    Naveo sam da ni taj Adtranz za razliku od našeg Končara nije prodao ni jedan tramvaj izvan Njemačke, a oni su bili jedan od najvećih proizvođača tramvaja u Europi pa kad su se spajali s Bombarderom morala im je Europska komisija to odobriti, ali ništa ne pomaže.

    Kad smeta slovo U.
  • Bosskovitz
    7.9k


    Stari, s kim ti ratuješ? Kakve veze jebeni propali domaći nacisti, Vučićevi retardirani sendvičari, zagrebački Možemovci, Beograd, Dežulović i mitska slova iz abecede imaju s time kaj je Helsinki testirao Končarove tramvaje i zaključio da nisu dovoljno dobri ni da uđi u drugi krug izbora, a od Rumunjske i Bugarske do Austrije i Njemačke su bili zainteresirani te odustali kad su shvatili o kakvom se proizvodu radi?

    Ograničen si poltiikom i ideologijom, ovo nije pitanje ni nacionalizma, ni liberalizma ni ljevičarenja nego zdrave logike. Pa nije Končar (ne cijeli, govorim o Končar električnim vozilima d.o.o.) petogodišnje dijete kojem govoriš da je super pjevalo jer ga voliš iako znaš da tu ni kruha ni sluha nema, jebena je nekonkurentna firma koja već 20 godina postoji zato kaj im političari poklanjaju naš novac i praktično jedini na svijetu kupuju taj njihov "top" proizvod. Stvarnosti posljednjih 20 godina ti govori sve, na tebi je samo hoćeš li ju prihvatiti ili ćeš lagati sebe da svi mi koji kritiziramo loš posao za javni novac to radimo zato kaj je neki beogradski psihopat jednom rekao da tramvaj ima staklo u obliku slova U.

    EDIT: ak mi misliš na ovo opet odgovoriti nekim političko-ideološkim komentarom o srbima, ustašama i sličnim pizdarijama koje nemaju baš nikakve veze s temom Končarovih tramvaja, unaprijed ti kažem da neću odgovarati jer ne mislim trošiti energiju na teme za koje mislim da smo kao društvo itekako nadišli i mjesto im je u zatvorenim povijesnim knjigama.
  • Cif
    10
    bitno da ti nisi zadojen politikom i ideologijom
  • Patak
    2.3k
    Da budem iskren, nisam bio neko vrijeme na forumu jer mi ne odgovara da na Dinamovom forumu moram čitati toliko mržnje o simbolima mog rodnog grada uz koje osim Dinama spadaju i Končarevi tramvaji i ZET. A ne odgovaraju mi ni tekstovi koje bi potpisao svaki četnik a koji se tu postaju.

    Nisi pokazao nikakav, ali baš nikakav dokaz o lošoj kvaliteti Končarevih tramvaja, ni ti ni itko drugi. Čak ni najobičniji blog ili recenziju na nekom putopisnom portalu. Nula. Zero. Isključivo hejt. To što nisu prošli na nekom natječaju ne mora imati uopće veze s bilo kakvom kvalitetom proizvoda već o jako puno razloga.

    Voze već dvadesetak godina Zagrebom, a meni su lijepi kao i prvi dan kad sam ih vidio. I ne vidim da se baš kvare kad se i o tome priča.
  • Sad opet
    194

    Gdje si ti vidio mržnju prema simbolima grada???? Tko je spomenuo U???? Lol, pa ovakva opravdanja su pre jadna. Kao da ja kažem da ti mrziš sve Hrvatsko jer očito se pališ na četnike kad ih toliko spominješ... Loš i smješan PR. A gdje si vidio studije o tome kako su kvalitetni??? Kad već u tome tražiš opravdanja. Pitaj ljude koji rade u ZET-u ( ne sindikaliste, Možemovce, šefove- svi oni imaju svoje razloge za zauzeti stajalište). Pitaj ljude iz održavanja, vozače i svi ce ti reći da kvaliteta nije neka i da MORA I MOŽE bit puno bolja. Moja poanta je bila samo da se ne treba pljuvati po " novim" njemačkim tramvajima dok se ne vidi njihova kvaliteta. A meni su dobri i stari " čehi" ,Končarevi i njemci. A naj sretniji bi bio da se u Končaru probude ( posebno sad kad su novi već naručeni)i porade na kvaliteti. A meni osobno ( samo moj dojam - ne ulazim u kvalitetu jer za sad nisam čuo ništa ) ovi novi izgledaju odlično u odnosu na one još starije "čehe" koji još uvijek masovno voze ( neki dan ih je bilo par zaredom u novom Zagrebu 6, 7 ). A ponavljam NE ZNAM i ne zauzimam stranu. Samo kažem da su možda dobro prelazno riješenje kad vidim šta već vozi...
  • Cif
    10
    da uopce ne zauzimas stranu nego samo opet sereš po koncaru i hvališ
    NOVE tramvaje.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.