• jedan u nizu
    16k
    Samo Rome (original) i Medieval 2. Ostalo je bez veze. Za Rome preporucam mode "vanilla enhacement" jer je vanilla prekratka i mala, i uvijek naletis na rim koji je jednostavno prejak.
    Ovaj mod izgleda vizualno kao da je original, puno veca mapa, rim je ujedinjen pa je i s njima zabavno.

    Za mt2 mi je dobar mode "vanilla beyond", isto povecana mapa i nove nacije. Vizalno mapa je losija nego original ali je zabavno igrati. Stainless steel je isto dobar, dok mi je recimo onaj Historical (kako se vec zove) pretezak i presporo se razvija kampanja.

    Osim TW, genijalan mi je bio Rise of nations, cak sam par puta igrao i online, ali to je sve bilo davno, prije 10-15 godina kako sam zadnji put igrao. Skirmish game sa kompom kao protivnicima i nekim kao saveznicima je bio jako zabavan kao alternativa onlineu, gdje te pojedu za dorucak ako kasnis par sekundi sa gradnjom i razvijanjem icega.
  • ivanlivno
    74
    Od rtsova dobar je i Battle for Middle Earth 2, ali gdje god ga danas skinem imam neki input latency, znaci kliknem jedinicama da se pomaknu, krenu za pola sekunde.
  • GeneralNapoleon
    2.2k

    Pa ne znam koje si ti ali s obzirom da sam vec u sredini svojih 20ih nije da sam sad tolko mlad :lol:

    Mislim Medieval 2 cak nije ni tolko star vidim. Ali grafika mi je bas grozna. Na primjer AoE 3 je ubiti stariji ali mi je cak opticki super.
    I kaj se mape tice se jednostavno nemrem slozit. Warhammer 3 ima meni daleko najbolju mapu opticki. Ima puno detalja i jedinstvenih stvari a uz to je giganticna.

    To sa vojskama su uveli ja mislim od Romea 2 tak da uvijek moras imat generala. To me recimo tam smetalo jer si maksimalno mogao dignut 16 vojski, sto mi je bilo pre malo. No Warhammer mi tu ima idealno rijesenje. Mozes ih dignut kolko hoces samo kaj postaje sve skuplje jer dobijes malus na factionwide upkeep.

    Ovo sa character traitovima mislim da imas prakticki svuda. Recimo u Warhammeru ak pobijedis vise bitaka protiv odredenog racea onda u bitkama protiv njih debuffas njihov moral. A uz to imaju najveci skill tree ikad tak da je ogromna razlika izmedu low level generala i nekog levelanog.

    U Rome 2 si isto imao traitove i mogao si levelat generale i specijalizirat ih na neke stvari tak da buffaju jace vojsku. Sam je tu bio problem kaj ti umru od starosti jer vrijeme brze ide :lol:

    Kaj se elitnih unita tice mislim da je opet tako da AI jednostavno nikad nece imat maksimalno jake vojske pa ostanu elitni. Naprimjer u Rome 2 sam imao frontline pretorijanske garde koja je bila buffana i od generala i od vojske (kojoj samoj po sebi mozes dat traitove) gdje je svaka jedinica napravila par stotina killova bez da gotovo izgubi vojnika. Ta vojska je vjerojatno mogla sama pobijedit 4 protivnicke.

    Kaj definitivno je, je manje strategije i da te igra stavlja pred odluke u smislu da mozes dobit neki buff ali zato dobijes i neki debuff. No to mi se nikad nije svidalo. Volim skupljat buffove kao Pokemone pa da samo ide power spike do maksimuma. Mislim jasno mi je da to nije svima zanimljivo ali eto mene osobno to malo smeta jer daje limite, koji naravno pojacavaju strateski element. Al vise volim to igrat kao sandbox.
  • ivanlivno
    74


    Aha, pa onda nisi tolko mlad. Ma znam kaj mislis, to ti se čini samo kad gledas slike i videje, da skines ne bi uopce skuzio. I najbolji soundtrack je u m2, odma bi se imersao u igru. U warhammeru u kampanji ti prakticki imas tračnice među settlemtnima, mapa izgleda detaljno al u praksi je mala, većina tog je nedostupno, chokepointovi su prerijetki, odnosno sve je isto nekak. Uzmes bliski istok u m2, i imas tolko strateskih opcija obrane Jeruzalema kao Crusader States. Ili obrana od Mongola u klancima Afganistana sa Crusader States, toliko chokepointova, strateskih mogucnsoti. I moze biti toliko vojski na malom prostoru, tog nema u warhammeru. Ako ces ikad igrat m2, mozes mergat manje jedinice u vecu, puno ljudi to ne zna. Selektiras doslovce cijeli armi i ctrl+M, i automatski se mergaju jedinice istog tipa.

    I da, u m2 mislim da jedino vidis specificne armor upgradeove, i tipa puno je veca razlika zasebnih vojsnika kad zumiras. A najvise ne volim nove TWove, jest borba samih jedinica, ovaj koncept da imas health bar jedinice je totalno ono, wat, neintuitivan je i nejasan i glupav, i uvedern je jer su jedinice postale neke ogromne mase materije, a ne skup vojnika. Od rome 2 ja mislim, nema zasebne borbe vojnika protiv vojnika, kasto sto ima u medieval 2, odnosno konkavnost i konveknost je nebitna, tocnije strategija je manje bitna, okruztivanje protivnika u praksi nije toliko bitno, racunalo ne racuna da ako su okruzen da bude po 2 vojnika na 1 vojnika okruzene vojske, kao u stvarnom zivotu. A novi TW to nemre sracunat, jer zapravo ne postoje zasebni vojnici, nego sama jedinica, pa samo simuliraju mlataranje vojnika a u pozadini se desava kalkulacija damagea, i kad dode do surrounda, samo ubrza pad morala. I prearkadski se pomicu jedinice u novim tw, kao mobilna igrica je.

    edit: al kuzim ako ne tezis strategiji neg sandboxu.
  • GeneralNapoleon
    2.2k

    Zanimljivo definitivno. Mozda se ipak predomislim i na saleu uzmem i probam. Mislim kao sto rekoh vec sam dvojii o tome. Samo me zanima ak znas kak je implementiran onaj "new world" expansion sa juznom amerikom. Kolko se sijecam u demo verziji si imao bitku Corteza protiv Azteca.

    Takoder vecina ovoga sto kazes je tocno. No mislim da treba diferencirat. Warhammer je stvarno jako arcady. Sto realno i nije neko cudo. Puno teze je balansirat to i jednostavno je Warhammer lore toliko apsurdan da neke stvari ni nemres zrtvovat za balans. Na primjer ima faction koji ima call in atomske bombe doslovce koje ti doslovce izbrisu sve unite koje imas nagruvane. Ili kojekakvi wizzardi koji sami uniste cijelu vojsku. To je jednostavno cista megalomanija bez velike taktike i strategije.

    No Rome 2 mislim da underrateas. Tu uglavnom imas sve to kaj si rekao. Takoder to da imas animacije pojedinacnih vojnika koji se bore.

    Kaj nisam siguran je sistem iza borbe. Znam da se tu mijenjalo stvari. I sad nemam neko misljenje koje je bolje. Nemam problema sa health barovima (kao u WH) per se, jer mi je cak preglednije da vidis u kojem je stanju jedinica. A s druge strane se to onda isto tak racuna da je svaki vojnik pojedinacan entity koji ima odredeni health. I onda kroz melee attack i defense se izracuna vjerojatnost da protivnicki vojnik hitta. A damage je jednostavno weapon strength. A to je nuzno sa healthom kad su uveli unite koji su prakticki single entity.

    U Rome 2 su mislim isto vec uveli to sa healthom itd, makar nemaju health bar. Recimo jedinica slonova ima puno vise HPa neg obican vojnik itd.

    Kak je bilo prije nisam siguran. No kao sto rekoh. Rome 2 il Attila, pa i Napoleon, Empire, Shogun su kao historicni dijelovi po mehanici unutar bitke ja mislim svi dobri i ne bih rekao losiji od Medievala. Samo kaj mislim da je najveci problem kod njih taj preglupi AI koji nije bas nikakva prijetnja.
  • ivanlivno
    74
    . Samo me zanima ak znas kak je implementiran onaj "new world" expansion sa juznom amerikom. Kolko se sijecam u demo verziji si imao bitku Corteza protiv AztecaGeneralNapoleon

    A ne znam tocno jer nisam valjda 15 godina igro vanilu, ali mislim da u ekspanziji za bazicnu igru "kingdom.exe" imas cijeli novi svijet samo se otkljuca na nekoj posebnoj godini, al zapravo imas neki bug ili feature da negdje zapadno od Irske mozes probiti tu nevidljivu morsku granicu i prije obrave otkrica novog svijeta.

    Nije niti m2 balansiran nesto, mađari su prejaki, pogotovo ako igras protiv normal AI. Bizant ima prejake i prejeftine jedinice al je okruzen neprijateljima pa se izbalansira.

    U Medieval2 ne postoji health vojnika, osim svi osim generala imaju health 1. Generali 2. Svaki napad je bačena kocka, kao u d&d, i što je veci napad, vece su sanse da taj napad ubije, sto je veci armor, vece su sanse za obranu. Shield je boost na armor za strijele, ali samo ako strijela dolazi od ispred, ili sa lijevo ili desno, ovisno u kojoj ruci je shield, vecinom lijevoj. Pa je zato uvijek imat archere tvoje lijevo. Kada napadnes vojnika iza leđa, mislim da to daje masni boost, odnosno multiplier na attack, pa sa jeftinim jedinicama mozes napravit sranje elitnim jedinicama. U m2 najzabavnija je konjica, cuda mozes s konicom ak ju znas koristit.
  • ivanlivno
    74
    Izaso je arc raiders i bome je dobar.
  • Krizy
    63.1k
    Samo Stronghold Crusader :cool:
  • Filip85
    1.1k
    Izlazi i remaster (ili remake ?) prvog Haloa na PS5.
  • austrijanac
    8.1k
    image.png

    Povlačim, ipak je realan FM.
  • GeneralNapoleon
    2.2k

    Izasla je i definitive edition ove godine. Pitanje je jel je dobra kao original il su uspjeli zasrat. Al kolko sam vidio izgleda isto samo malo lijepse.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.