Comments

  • Ulaznice - aktualno
    Imamo 4 utakmice sa Medimurjem i prosjek nam 7625 s njima?? :gasp:

    Dakle ocito je da smo na jednoj od najspojecenijih sezona, i moram opet napomenuti sve bez istoka s kojim bi imali vise ljudi.

    neke od stvari koje se daju iscitati iz podataka jest da nam posjete rastu u 9 mjesecu, kada prode sezona godisnjih odmora, i valjda jer su ljudi zelji malo utakmica nakon ljeta bez nogometa.
    Ocigledno posjeta pada s vremenom, da li je zasicenje, hladnije vrijeme ili sto god, nije ni bitno.
    Da bi posjeta opet narasla u 1. i 2. mjesecu, nakon zimske pauze, a to je pretpostavljam jer su se ljudi opet zazelili nogometa nakon dva mjeseca pauze. Nakon toga opet pad i rast posjecenosti na kraju koja je zapravo najvise zbog proslava naslova prvaka.

    Imam jak puno ideja vezano uz statistiku posjete. Neke su dobre, neke su ciste nebuloze, a nemam vremena a ni volje bas izvlaciti podatke i raditi statistike.

    Recimo koja je prosjecna posjecenost ovisno o danima u tjednu.
    Recimo prvu tekmu sa Lokomotivom ove godine smo imali 3900 ljudi, a drugu skoro 1000 manje. Dobar dio pripisujem jer je tekma bila na utorak.
    Takoder ta statistika ne vrijedi puno ako se ne radi posebno za klubove. Ili barem statistike bez tekmi sa Hajdukom i Rijekom recimo.
  • Grad Zagreb


    slazem se, ali mislim da ovo ne postuje okolinu u kojoj se nalazi. To je na Langovom trgu, niti 50m od Europskog trga. I jos cijeli dio oko Ribnjaka je graden u tom stilu. Ne mora se napraviti zgrada da izgleda kao da se gradila prije 150 godina, ali barem moze biti uklopljenja u to.
    Ovo sto se gradi mi je predaleko od bilo kakvog stila. Pa kao ona zgrada preko puta samog ribnjaka, totalno nagrduje prostor.
    Za takvu zgradu nikad nebi rekao nesto lose da se gradi u nekom 'novijem' kvartu koji nema stariju arhitekturu, ili neki prepoznatljjivi stil gradnje.
  • Transferi - rasprave
    Jel mi moze netko objasniti kako je moguce da jedan igrac koji ide na posudbu u drugi klub, dogovara financijske uvjete sa tim klubom??

    Pa taj igrac ima svoj ugovor sa maticnim klubom i garantiranu placu. Klub koji ga posuduje preuzima placu ili dio place na sebe. Kako je moguce da igrac pregovara sa tim klubom oko place?
    Pa on ne moze biti pod dva ugovora istovremeno.

    Ionako svaki put kada se u nogommetnom transferu pise o posudbama pise se o preuzimanju place. Nemali broj puta se tako pisalo i vezano uz dinamo, kako neki nas igrac ide na posudbu i taj klub preuzima dio place i olaksava dinamu (da igrac nije na placi, a sjedi na klupi). Isto tako obratno, koliko puta se spominje da je dinamo voljan platiti posudbu xy novaca i da preuzima xy% place te na kraju iznos posudbe iznosi xy novaca?

    Neka mi netko objasni kako je to moguce. Jer ovakve idiotarije da Brekalo ide na manju placu su samo novinarske gadarije i besmislice da se omalovazava dinamo i da se ima srat po necemu
  • Grad Zagreb
    https://www.jutarnji.hr/kultura/art/pogledajte-kakva-zgrada-nice-u-samom-centru-zagreba-revolucionarni-mladi-arhitekt-predlozio-je-drugo-rjesenje-15421275

    strasno kakvo ce novo moderno ruglo niknuti tamo.
    Ali barem mrvu pozitivno sto postoji neki arhitekt koji ima tradicionalnije ideje
  • 1.HNL 2023./2024.
    Pa stoga nevidim ni razlog vrijeđanja i da mu zelis zlo, stari nisi za nas (igracki, karakterbo, takticki, trkackiAli

    ja u nijednom slovu nisam napisao da mu zelim zlo.
    Ja sam se samo osvrnuo na natpis purger iz dubrave. Sto po meni ima nekakvu drugu konotaciju kada to napises. Takoder rekao sam da on je roden tu, ali da je porijeklom iz dervente. I siguran sam kad bi mu pitao ostatak familije da li se smatraju purgerima, hrvatima ili bosancima, da bi se izjavili da su hrvati iz posavine ili dervencani.
    Uostalom i napisao sam da nisam siguran kakvu nogometnu pripadnost ima njegova obitelj, i da mozda grijesim.
    Eto ocito grijesim, izgleda da jesu dinamovci (iako nuzno dervencanin ne znaci dinamovac, znam ih solidan broj i nebi rekao ni blizu da ih je 99% dinamovaca)

    previse offtopic, zao mi je.

    Uostalom, rekao sam da on meni nije neko pojacanje, nikad ni zvucao kao takvo, i bolje da nismo potrosili 1mil eura na igraca koji ce tu biti samo godinu dana i kojem je to iskljucivo odskocna daska a ne ljubav ili dug prema dinamu.
    On ima svoje razloge ako ne zeli u dinamo i to je sasvim legit. Da li je to razlog povijesti sa glavom, ili nesto drugo, to je njegova stvar.
    Isto tako mi se ne svida sto je zavrsio u Hajduku, jer bez obzira sto je tu uprava poprilicno idiotno postupila, ne znaci da ces za dan i pol zavrsiti u najvecem rivalu. Pogotovo kada je nateuzanje s njim i dinamom trajalo tjednima, a tamo se dogovori sve za dan i pol.
    S obzirom koliko se navodno i Fiorentina tu natezala i odugovlacilo sve, ne bih iskljucio opciju da su u pregovorima sa Hajdukom bili jednako dugo kao i sa Dinamom, i da je to bila uvijek 'opcija B'.
    Meni je poprilicno pao u ocima, makar nisam nikad imao preveliko misljenje o njemu kao igracu, ali sada mi ovakvim postupkom ima pad u ocima. Svejedno mu ne zelim zlo, pozivanje na mrznju ne odobravam. Cak zelim da uspije u ozivljavanju karijere, ali ne zelim da to bude u Hajduku iz ocitih razloga.
    p.s. cak mi se i oni njegovi osmijesi i poziranje na poljudu jucer cine kiseli i ne iskreno sa malo glumatanja. Vjerujem da shvaca da nije napravio bas popularan potez i da mu je to sve dvosjekli mac
  • 1.HNL 2023./2024.
    Eto, toliko o velikom purgeru iz Dubrave.Keyser Soze

    Brekalo nije nikakav purger. Rodom je iz Dervente ako se ne varam. On je roden u Zagrebu, ali roditelji su mu cista Derventa.
    Ne omalovazavam to ni malo, i sam sam rodom iz BiH. Ali hocu reci da nije nuzno odgajan da se voli dinamo.
    Nisam ni siguran za koga mu je stari (Šargija) navijao prije, ali prije bih rekao da nema nekakvu pripadnost nekom klubu.
    Al mozda i grijesim
  • 1.HNL - 21.kolo - Dinamo Zagreb - Gorica - 04.02.2024. - 17.15h, Stadion Maksimir, Zagreb
    Ako je itko ikad bio na nekom koncertu u nekoj polu modernoj dvorani, tipa Arena zagreb, vidjet ce da ima dovoljno vrsta razlicitih citaca kodova i gdje mozes skenirati mobitel. Nakon tog citaca mozes staviti pregrade i barikade kakve hoces, kentaure poput nasih, samo ispred stoji ta 'kutija' i povezana je sa suatavom otvaranja kentaura.
    Nema ni potrebe za zaposljavanjem ekstra ljudi.

    Ionako mislim da ce na novim stadionima to pitanje biti normalno rijeseno.

    Takoder vidi se da su tek sad nekkako poceli iz kluba razmisljati o nekim 'sitnicama' i slusati navijace oko nekih poteza vezano uz njih.
    Uz novu skupstinu, novi IO vjerujem da ce neke stvari biti poslozenije u klubu i da ce imati ipak malo veci odjel za prijedloge/pohvale/kritike i da ce se malo vise slusati navijace oko tih 'sitnica'.

    stay positive!
  • Shit of the day
    Ispada da je to napravio da bi se vratio Dalicu u repku ove godine i zaigrao na EP. S obzirom kako Hajduk igra, i koliko je opasan i efikasan, sumnjam da ce se nazabijati golova i asistencija.
    Nisam se nikad osvrtao na njegov eventualan prelazak, ali uvijek sam bio misljenja da nam je nepotreban. Covjek nije u formi vec dvije godine, i nije nam nikakvo pojacanje. S obzirom da bi platili skoro milju eura tih pola sezone koliko bi proveo, bio bi apsolutni promasaj po meni.
    Nije ni zabijao ni asistirao puno ni sa jacim suigracima, a sada je dosao u Hajduk.
    Vidjet cemo, ali nekako mislim da nece uhvatiti neku formu i ucinak. Na nasu zalost mislim da ce i takav zavrsiti u repki u nedostatku krila.

    Takoder, i da je dosao u dinamo, dosao bi iskljucivo da se vrati na EP i nakon toga proda negdje drugdje, tako da bi i u tom slucaju njegova lojalnost meni bila upitna. Vec je jednom iskoristio dinamo kao odskocnu dasku, i sada kada godina igra lose, ili uopce ne igra, dinamo mu je opet opcija. Da je rekao doci cu na godinu i pol u dinamo, odigram, vratim se u formu (uz to pomognem klubu i klub jos i zaradi na meni) rekao bih ajde, ali na pola godine je to meni bezveze. Sjetite se samo pljuvanja po Perisicu kada je izasla prica da dolazi samo na pola godine.

    Ja sumnjam u njega i njegove kvalitete, a na njemu je da dokaze suprotno i meni (i meni slicnima) zacepi gubicu.
  • Izbori za Skupštinu GNK Dinamo - 2. ožujak 2024.
    Slazem se. Svatko moze skupiti podatke od svojih poznanika ili clanova i glasat umjesto njih. Ako su vec davali novce za uclanjenja po hercegovini, isto tako mogu prikupiti lozinke i masinerija od 100 ljudi izglasa par tisuca glasova za onog kog zeli.

    Jedna od opcija je onemoguciti vise glasova sa iste IP adrese. Jedino sto je to problem kod ljudi koji su clanovi unutar jedne obitelji, ali sigurno se to da srediti da jedna IP adresa prijvava glasove samo sa jedne adrese. Npr prva osoba glasa, i u sustavu se vidi da je na toj IP adresi glasao Mirko Mirkovic iz Zagrebacke ulice 100, pa ce jedini glasovi nadalje s te adrese biti prihvaceni ako ti clanska vrijedi za tu adresu.

    Mislim lako se to zaobide putem VPNa ali moze otezati manipulacije malo
  • Izbori za Skupštinu GNK Dinamo - 2. ožujak 2024.
    IO bira tajnim glasovanjem 35 ljudi i onda oni s najvise glasova su izabrani u skupstinu.
    Znaci li to da onda nasa dvojica u IO mogu glasovati za neke 'nase' ljude tj ljude koji nisu toliko odani mumiji. Pa na kraju ispadne da on nema cvrsto svojih 35 ljudi nego se moze desiti neki 'padobranac' koji nije iz njegovog tabora
  • 1.HNL - 21.kolo - Dinamo Zagreb - Gorica - 04.02.2024. - 17.15h, Stadion Maksimir, Zagreb
    @wolfgang14

    Petka na desetki zagovaram vec neko vrijeme. Vise u opciji 2 napadaca pa se on redovito spušta na desetku.
    Ovako je on solo spica a previse vremena provodi u nekom meduprostoru.
    Jedan od razloga zasto smo napadacki slabi
  • 1.HNL 2023./2024.

    ocekujem transparent preko sjevra na proslavi naslova gdje pise

    'vridilo se rodit'
  • Dinamo Zagreb 2023./2024. - O svemu pomalo
    ne zato jer je zena , nego zato jer žene nemaju liderske kvaliteteSixthway

    da, totalno je drugacije kad ovako formuliras :roll:
  • 1.HNL 2023./2024.

    Osijeku ce s godinama padati posjecenost u odnosu na ovu jer nece imati rezultate.
    Osim ako budu kao u razdoblju Bjelice, skoro pa konkurenti za naslov.

    Dinamo ce novim stadionom dobiti puno vecu posjecenost, a posto ima rezultate to ce se odrzati.
    Kada jednu sezonu budu dolazili casual navijaci i to im se svidi, jedan dio ce ostati, dobar dio ce ostati.
    Jednim dijelom jer ce im se svidjeti naravno a godinama nisu pratili dinamo. A drugim dijelom jer ce kranjca dovoljno puta u sezoni biti rasprodana pa ce se stvarati hype kao kod ovih dolje.

    Tako da smatram da mi imamo daleko veci potencijal nego Osijek sa novim stadionom. Ako nam je sad prosjek 6k, vjerujem da ce na Kranjci prosjek biti 10-12k (skoro pa cijeli kapacitet), a onda kada se jednom preselimo na Maksimir da ce te brojke barem ostati. Makar ce i prvu sezonu na Maksimiru nakon Kranjce opet biti neki Hype i biti i veca posjecenost.

    Mislim da nam je najbitnije dovuci ljude na stadion, pa makar na jednu sezonu.
    Bjelica i europski dinamo su sigurno zasluzan zasto je sada barem sjever dobrano popunjen i na manjim tekmama.

    p.s. smatram da imamo istok da bi nam prosjek bio veci barem za 2k ove godine
  • Dinamo Zagreb 2023./2024. - O svemu pomalo
    Nema sanse da mu Betis bude zadnja utakmica. Jednostavno nema sanse. Jedino ako kiksa prije toga u HNLu pa i tamo. Ovako nikako